Ga naar inhoud

c&c generals


Aanbevolen berichten

Red Dragon, Hier kan ik erg simpel op antwoorden: Hacken !! koop een paar computernerds, en laat ze hacken dit lijkt niks op te leveren ($ 5 per 1 a 2 sec) maar als je een paar tegelijk laat haccken en ze krijgen promotingen levert het goud op. oh en wat betreft die holigans schiet alle delen van het stadion kapot en je probleem is over. Oh ik heb alleen nog maar normal uitgespeelt, ik weet niet of je ze kunt bouwen, want ik kon ook tanks bouwen d8 ik.
Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    116

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik heb zelf een paar aanmerkingen op het spel (opzich is het een geweldig spel): -de filmpjes waren vroeger in de C&C-serie erg kewl, nu zien de filmpjes er precies hetzelfde uit als het spel zelf -je kunt de filmpjes niet skippen, als je het level dus opnieuw speelt moet je ze weer kijken... (ja, je moet dus gewoon meteen saven na het filmpje, maar toch) -de systeemeisen zijn nogal pittig. Ik heb een AMD Athlon 1400+, en een Geforce 2 MX400 kaart, en het draait echt beroerd... Alles op laagste resolutie staan e.d., maar dan nog schokt het af en toe.
Link naar reactie
[quote:2fa2ba1d74="hansboss"]Kan iemand een tip geven over hoe GLA level 6 aan te pakken. Dat is het level waar je begint met 3 atoombommen op vrachtwagens. Ik krijg de basis van de overlopers hier niet kapot met die bommen en kort daarna krijg je die scuds op je kop. Graag advies[/quote:2fa2ba1d74] Ik neem aan de AI ziet de vrachtwagen net voordat ie boem kan doen,... De AI kennende, probeer het eens met een afleiding? Stuur een unit als afleiding en laat de vrachtwagen erlangs glippen,....
Link naar reactie
Ik heb dit level net gedaan en die is heel simpel vond ik.....alle units aan laten vallen vanaf het begin...de 3 atoombommen erachter aan, gewoon recht omhoog. Dan 1 voor 1 de vrachtauto's naar binnen rijden ondersteund door wat units....dan de units op een afstandje houden en de vracht auto's laten ontploffen....ik was binnen 5 minuten klaar :)
Link naar reactie
ik speel nu china level 7 (hard) en ben hier "nog" maar 2 avonden mee bezig. spel is mooi maar dit gaat nu knap irri worden. heb deze topic gelezen maar de tips hebben niet geholpen. kan iemand precies aangeven hoe ik moet starten, waar ik moet hacken etc. voordat ik deze game definitief van mijn hd gooi.
Link naar reactie
[quote:6a877b3fb9="no_name"]Ik heb generals intotaal zo'n 30 min. gespeeld. Toen was de lol er af. 'k vindt er gewoon niet zo veel aan, als je Red alert 1 en 2 al kent. Maar ja, smaken verschillen[/quote:6a877b3fb9] Ik had hetzelfde met Age of Mythology,... ik kende de age of al van buiten en na de demo, was ik direct uitgekeken!
Link naar reactie
infeite was de vraag wat is er nu zo leuk aan dit soort spellen????? Ik spaal nu voornamelijk first person shooters en vroeg me eens af wat er nu zo leuk is aan zo'n spel, ik heb nog nooit iets in die aard gespeeld, moet je dan werkelijk gewoon stadje bouwen, tankjes plaatsen ... en niet echt actie ondernemen dus werkelijk strijden tegen een tegenstander??? ps : met strijden bedoel ik werkelijk direct reageren op wat de tegenstander doet, door bv te vuren, opzij te gaan, terugtrekken....
Link naar reactie
[quote:330c10efcc="bmw"]ik speel nu china level 7 (hard) en ben hier "nog" maar 2 avonden mee bezig. spel is mooi maar dit gaat nu knap irri worden. heb deze topic gelezen maar de tips hebben niet geholpen. kan iemand precies aangeven hoe ik moet starten, waar ik moet hacken etc. voordat ik deze game definitief van mijn hd gooi.[/quote:330c10efcc] Als je een hacker gemaakt hebt, klik je hem aan en geef je aan dat ie op het internet moet hacken (onder in je scherm), daarna krijg je elke 2 seconden ofzo, $5 erbij, hoelanger je dit doet hoe meer geld per sec. :) Als je dus veel hackers maakt stroomt het geld binnen. Waarom zou je het spel van je HDD gooien als je een level niett haald!? :roll: Er is ook nog iets als scirmisch dat speel ikzelf het meest (vind ik leuker dan de missies). :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...