Ga naar inhoud

c&c generals


Aanbevolen berichten

[quote:49fb233d3f]super verslavend. nu maar ff online battlefield road to rome doen, anders lig ik weer om 0100 uur in bed. [/quote:49fb233d3f] Tot 1 uur maar? :o Daarom heb ik nou generals niet gekocht, C&C fan als ik ben. Dat word namelijk weer ochtend!werk. lig er sowieso pas om 03:00 in. (heerlijk als ik verlof heb). Ach, het zal er toch wel van komen en dan ben ik weer "hooked". Vooral kampioenschap is multiplayer... (red alert 2 hhogste rang 700 nogiets.)
Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    116

Heeft iemand level 6 van China al gespeeld? ik speel hem op HARD maar vind dit toch wel een pittig level. Je moet hier een spoor brug opblazen met Black Lotus. Je hebt zelf een kleine basis zonder Contruction Yard en zonder vrachtwagens die geld opbrengen. Al snel zit je zonder geld en het afpakken van de 2 vijandelijke geld locaties levert ook niet veel op. En er blijven maar hooligans uit het stadion komen :( Iemand tips voor dit veld? (ik heb geen zin om hem van Hard af te halen want Normal is te simpel)
Link naar reactie
[quote:f43b35a625="Red Dragon"]Heeft iemand level 6 van China al gespeeld? ik speel hem op HARD maar vind dit toch wel een pittig level. Je moet hier een spoor brug opblazen met Black Lotus. Je hebt zelf een kleine basis zonder Contruction Yard en zonder vrachtwagens die geld opbrengen. Al snel zit je zonder geld en het afpakken van de 2 vijandelijke geld locaties levert ook niet veel op. En er blijven maar hooligans uit het stadion komen :( Iemand tips voor dit veld? (ik heb geen zin om hem van Hard af te halen want Normal is te simpel)[/quote:f43b35a625] Die hooligans zijn heel goed aan te pakken door de gebouwen voor je basis te bemannen met troepen en er ook een paar gattlingtanks naast te parkeren. Verder kun je geld genereren door die drie 'hackers' op internet te laten hacken en zo geld te krijgen. Verder kun je ook aan geld komen door de UN-pakketten die eens in de zoveel tijd verschijnen op te rapen.
Link naar reactie
Hi Red Dragon, Ik zit dus vast bij de start van Level 7 van China. Heeft iemand een tip. Ik kan met geen mogelijkheid geld krijgen. En ook hier vliegen de scuds om je oren. Je kunt via command centre geld van de opslagplaatsen van de tegenstander pakken maar hoe doe je dat? (rechts van je scherm krijg je zo'n uitklapmenutje. Weet niet wat er mee te doen? Hopeloos dit level. Graag wat advies om door de beginfase van dit level te komen.
Link naar reactie
Het is een pokke level, vooral door die scuds....je moet een berg hackers geld laten hacken via internet zodat je geld binnen krijgt. Als je net begint vind je een paar gebouwen en een storage yard die je kunt overnemen. Even verder aan de rechterkant ligt nog een storage yard, maar laat die nog maar even voor wat het is. Bouw een berg gattling tanks en zet er in de buurt een propaganda tower, die zorgt ervoor dat je units beter worden....voertuigen en manschappen en is zeer nuttig dus. Hierdoor kunnen ze ook promoveren tot hele sterke units. Bouw nu steeds een beetje verder naar voren een nieuwe toren, zodat je units naar voren kunnen en terrein veroveren, zodat je ook bij dat andere storage yard kunt komen. 1 Tip nog: Een hele boel troepen bij elkaar vormt het doelwit voor de scud storm, dus blijf bewegen. En verder zoek je het maar uit :D
Link naar reactie
LEVEL 6 CHINA Laat zo snel mogelijk de hackers hacken. Loop met de Black Lotus naar de rechter kant van het veld. Pas op voor de trein en voor de Demo traps. Neem de GLA Arms Dealer over en bouw 4 Quad Cannons en wacht tot de eerste aanvals golf van de trein naar je toe komt of val metteen de Stinger Site aan. Kill de twee rijdende Tecknicals om er zeker van te zijn dat ze niet toevallig over je Black Lotes heen rijden of als je zichtbaar wordt als je de Supply Stash hacked (Niet overnemen tot dat het Leeg is +/- 15000) Blaas alle Demo Traps op. Bouw 2 Drangon Tanks en Upergrade ze naar Black Napalm, rij ze naar de eerste trein stop aan de rechter kant en klik de Special abilety aan dat ze contenu vuur spugen. Zet eentje net onder het huisje bij de reels neer zodat die de heletijd naar boven vlamt ( en ook de paron aan de over kant mee neemt met de vlammen) Zet de andere Dragon tank boven aan neer ongeveer waar de locomotief stopt (wel uit de vuurzee van de ander naartuurlijk) en laat deze naar beneden spuggen met de vlammen. Nu heb je de rest van het spel geen last meer van GLA aan de Rechter kant. Bouw nu met of zonder Genaral states Red Guards/ Elite Red Guards +/- 30 en laat ze naar links boven lopen. Je ziet het stadion daar onder nog een gebouw en daar onder 3 of 4 gebouwen die je in neemt zodat de eerste aanvals golf van GLA Angry Mob afgestoten wordt. Bouw ( Als je dat nu nog niet gedaan heb) nu tanks en gatteling Tanks. Val de SAM site aan die links bij de Stadion staat, maar pas op voor de Trein die elk moment weer langs kan komen en een einde kan maken aan je sterke aanvals leger. Laat nu je nieuwe Dragon tanks contenu de stadion onder vuur nemen onder begelijding van je tanks. Maak een stuk of 10 Tank Hunters en laat deze een van de huizen in nemen die tegen de ronde plein staan zodat ze de GLA tanks die er rond rijden ondervuur nemen. De 30 Red Gards kunnen er ook naar toe gestuurd worden omdat de Tank Hunters erg slecht zijn tegen infantarie die hun onder vuur komen nemen. Als je gebouwen aan wil vallen waar GLA Rebels en RPG Trooper in zitten kan je het beste van twee kanten aan vallen. Als eerst val je aan met je tanks en dan laat je van een andere kant de Red Dragon tank aanvallen waardoor het gebouw in een keer Schoon Geroosterd Wordt:D. Succes LEVEL 7 CHINA Je kan heel snel in het spel al die basis van de GLA in nemen aan de rechter kant. Maak zo snel mogelijk van de GLA die radar wagens met de Blackmarket Upergrade. Nu kan je wille keurig plekken in het veld voor 30seconden bloot leggen. Klik nu speciaale opties als Genaral aan (3 sterren die continu knipperen) Kies de Barage dit is een optie om Attelerie te vragen een keer in de 4 a 5 Minuten. Kies met je RadarFan Midden bovenaan in het veld om de Skud site te zien voor 30 seconde, Kies nu je Attelerie om die Skud site plat te leggen. Lukt dit niet dan wacht je gewoon tot dat je het weer kan kiezen. [u:e3a1f6cae6]De SkudStorm begint toch pas al je het dorp in gaat!!!!!![/u:e3a1f6cae6] Zet een Propaganda thouwer neer net iets boven de basis van GLA om je tanks te repareeren als de skuds om je ooren fliegen. Gebruik eigenlijk zo veel mogelijk je Infurno cannon en Overlord tanks met de Chain guns Upergrade om de GLA Terrorist niet te dicht bij te laten komen. Laat de rocket buggies met Uppergrade telkens die scuds verniettigen. En zo is Level 7 ook weer snel voor bij :-) PFFFFFFFFFFFFFF :-? :lol: Succes en Groeten, NoNoAD
Link naar reactie
Wat ik van Generals vindt? [b:11958e0296]ZWAAR BAGGER[/b:11958e0296] Generals haalt het bij lange na niet bij RA2 of zijn voorgangers. De besturing alleen al. Was die bij zijn vorrgangers niet altijd even goed, van verbetering is bij generals geeen sprake.. integendeel. Eenheden die aan moeten vallen rijden achteruit of in rondjes. als ze een bunker aan moeten vallen rijden ze linia recta de vuurlini in om eenheden aan te vallen, of erger nog, doen niets. De missies zijn SAAAAAAI!!! Het spel is niet uitgebalanceerd, bouw gelijk een zooi rocketmannetjes en klaar is kees. Weer die klote superweapons, alleen kan men die in het multiplayergedeelte niet meer uitzetten. Heb het gister gekocht en vandaag de prullebak in gesmeten. (Die CD-Roms breken maar niet)... Zonde van M'n tijd en geld. Ga RA2 maar weer 's spelen. Tja, met westwood....
Link naar reactie
[quote:4e68f6f097="Bosje"]Als je gek bent op RTS spellen, dan is deze verslavend, net als alle andere C&C spellen ([color=red:4e68f6f097]op ra2 na[/color:4e68f6f097]). [/quote:4e68f6f097] Ik heb alle (!) red alert spellen uitgespeeld aan elke kant, en RA2 vind ik zeker niet een van de mindere, vooral de filmpjes waren erg grafisch voor de tijd dat ik hem kreeg. Oh, w8 niet helemaal waar, ik ben met de eerste red-alert kan ik nit verder komen: een level is wel te spellen maar ziet eruit ofdat ie vastloopt (level 13 of 14) Als je de missel silo's in moet om ze tegen te houden. hoort het dan als je je beeld beweegt dat je een poppetje ongeveer 100 of meer keer ziet ? Ken iemand me verder helpen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...