Ga naar inhoud

c&c generals


Aanbevolen berichten

wat me trouwens opviel, en wel leuk was, in het level waar de enemy die dam opblaast, zie je al dat water naar beneden stromen, nu heb ik het level 2x gespeeld, en het filmpje was de 2e keer heel anders, erg real.... de 1e keer zag je een auto wegrijden die het helaas net niet haalde, maar in het tweede filmpje reed ie direct tegen een kapotte auto aan, en werd direct weggespoeld... erg realtime dus, geen pre made cutscenes... heb het net ook ff geprobeerd om een paar poppetjes op de brug te laten staan, en die zie je ook gewoon wegspoelen dan!! 8)
Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    116

damn... zit nu in level 5, met die Dam, waar je opnieuw een base moet bouwen als het water je afsnijdt van je mainbase.. nu zitten die eikels de hele tijd met scud missiles te knallen, en ik kan er niks tegen doen.. heb er een partijtje van die Paladin tanks staan met die laser erop die ze neer moeten schieten, maar die doen niets, die worden net zo hard gesloopt.. wat doe ik verkeerd? heb ook al een setje patriots er staan, maar die helpen ook niet echt mee... kun je die scuds op geen enkele manier uitschakelen ofzo?
Link naar reactie
hey :o ik had eerst ook wat moeilijkheden met level 5... Stomme rot scud raketten :cry: :cry: Toen ging ik de level opnieuw beginnen en bouwde ik alvast een flink aantal comanches voordat ik de brug overging!! Bouw dan zo snel mogelijk de basis en maak ff een beetje een legertje :wink: Stuur dan een stuk of 5 poppetjes op zo'n stinger site af en ga er dan achterna met een stuk of 5 comanches!! 8) 8) Dit doe je een beetje bij alle base defence... :P En dan stuur je je hele legertje mee en mol je die basis :D :D :D
Link naar reactie
hey :o ik had eerst ook wat moeilijkheden met level 5... Stomme rot scud raketten :cry: :cry: Toen ging ik de level opnieuw beginnen en bouwde ik alvast een flink aantal comanches voordat ik de brug overging!! Bouw dan zo snel mogelijk de basis en maak ff een beetje een legertje :wink: Stuur dan een stuk of 5 poppetjes op zo'n stinger site af en ga er dan achterna met een stuk of 5 comanches!! 8) 8) Dit doe je een beetje bij alle base defence... :P En dan stuur je je hele legertje mee en mol je die basis :D :D :D
Link naar reactie
wat een klote level... dat level 5 is echt super irritant.... je kan niets doen tegen die scuds volgens mij... heb niet eens de tijd om een beetje basis op te bouwen, want dan staat het halve leger al op mn stoep :cry: heb ik die om zeep geholpen klappen er direct 6 scud missiles in die me direct lam legt... en dat om de 4 minuten.... daarnaast is het wel irritant, en ook slecht dat ze niet eens altijd automatisch terug schieten.. had een klein groepje staan, en ze werden beschoten, maar ze deden niks anders dan gewoon blijven staan :evil:
Link naar reactie
[quote:ba45d3b4e0="gewoon iemand van 15"]zou ik het kunnen spelen met mijn "oude" videokaart? amd athlon 1400 msi geforce 2 mx 32 mb 512 mb ddr geheugen of moet ik nou toch echt die radeon 9500 pro of de 9700 gaan kopen. kan trouwens wel (net) gta 3 spelen.[/quote:ba45d3b4e0] het kan wel denk ik met jouw systeem..... niet op de hoogste Res. maar is wel te spelen... videokaart is allleen een beetje magertjes, voor de rest is het perfect... een Radeon 9700 zou ik je afraden in dat systeem, dat is een beetje een overkill... radeon 9500 imho ook eigenlijk... de videokaart is dan te snel voor de processor, en dan haal je niet de max uit de videokaart... zou eerder eens kijken naar een leuke GF 4 ti-4200 dan
Link naar reactie
Ik heb hem nu ook runnen op mijn 1,6 GHz, 256 Mb Ram, 128 Mb Sis videokaart, de graphics zijn goed maar haperen. Daardoor gaat het spel wat sloom, en vind ik het wat minder leuk dan RA2, daar ging alles lekker snel (dus veel actie). Ik had gelezen dat het spel langzamer afgesteld is, dus wie weet is dat het. Het geluid is goed, alleen bij het loading scherm niet. Dat is het ergste, de achtergrondsound hapert als een gek, de gesproken tekst enzo gaat goed (net zoals de video). Even over missie 5: als je hoort dat die scuds afgevuurd worden, moet je meteen je units een eindje verplaatsen (je hebt namelijk nog wat tijd voordat de scuds aankomen). En zet je units (de grote groep, daar gaan de scuds op af) niet in de basis, want dan vernietigt je basis mee. Ik heb er geen probleem mee gehad, met die scuds.
Link naar reactie
Wat een meesterlijk spel hebben ze weer afgeleverd!!!! en hij draait (gelukkig) nog op mijn systeem (amd 1600+, geforce 2 mx 32mb, 512mb ddr, 30gb HD) maar wat ik jammer maar ook cool vind is dat je meerdere superwapens kan bouwen. en ik vind de ai errug zwak (ik rush een normal enemy zonder probs en een hard enemy ook) dat kon ik in ra 2 niet doen.... maar toch een meesterlijk spel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...