Ga naar inhoud

c&c generals


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    116

[quote:0af0a792dd="turbulence"]nog ff paar mooie screenies voor de mensen die nog niet helemaal overtuigd zijn: [img:0af0a792dd]http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/c&c_generals/c&c_generals8b.jpg[/img:0af0a792dd] [img:0af0a792dd]http://www.armchairempire.com/images/previews/pc/c&c-generals/c&c-generals-2.jpg[/img:0af0a792dd] [img:0af0a792dd]http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/previews/sep02/generals06.jpg[/img:0af0a792dd][/quote:0af0a792dd] Heb toch een beetje gevoel van 'weer meer van hetzelfde met alleen betere graphics." Maar het moet gezegd, het ziet er schitterend uit.
Link naar reactie
Ik meen dat een 800MHz cpu als minimum op de doos stond (bij FRS hadden ze het al vandaag 12-2-03 ). (hmm bij de C!T van deze maand zit een reclame-special van C&C:Generals ... alsof we nog niet wisten dat het ding bestond :roll: ) -- edit -- Systeemeisen (minimum) : - Pentium 3 / AMD Athlon 1 GHz - 128 Mb RAM - 32 Mb Grafische kaart Systeemeisen (aanbevolen) : - Pentium 4 / AMD Athlon 1,8 GHz - 256 Mb RAM - GeForce 3 of vergelijkbaar Prijs in de winkel € 49,95 ('normale' prijs dus)
Link naar reactie
[quote:cba655bdaf]cHiLlaH schreef: ...Dat ze niet terugschieten moet toch denk ik aan jou liggen. Je moet namelijk zelf ook tactieken etc instellen dus ben je gewoon iets vergeten te tunen. Laat ze altijd quarden werkt perfect ... vind ik vrij onlogisch hoor ! Ik zou er van uit gaan dat ze bij de 'default'-taktiek op z'n minst terugschieten. Of als ze dat niet doen laat ze dan aub zo slim zijn om weg te rennen ipv zich te laten afslachten *grrr* 't zijn toch soldaten en geen slachtvee ? ... Ik hoop toch dat zulk gedrag toch niet elke keer voor elke unit opnieuw ingesteld moet worden, want het lijkt me verschrikkelijk irritant. [/quote:cba655bdaf] Ik drukte mij misschien een beetje ongelukkig uit. Je kan overal tactieken toepassen (units versterken in vuurkracht danwel in zicht danwel in bepantsering etc) Die tactieken hebben niks met terug schieten te maken... Bij mij werkt dit terugschieten perfect. Heb het net nog even in de laagste moeilijkheidsstand uitgeprobeerd en al mn units schieten zonder pardon terug :D
Link naar reactie
kheb em vanmorgen gehaald, een ongelovelijk mooie game alleen nog zwaarder dan ik dacht. hij draait niet goed op m'n P3 1ghz, 256 mb-ram en GF2ti 64 mb. das toch niet best........ gelukkig draait ie wel op m'n eigen comp. GEWELDIG MOOI. een aanrader voor iedereen met een goeie computer. en bij mij schiet de enemie ook gewoon terug, te veel eigenlijk :evil: :lol:
Link naar reactie
Ik heb ook wat screens gezien, (niet alleen die hier) echt vet gaaf! Jammer dat mijn comp het niet aan kan, en geld heb ik op het moment ook niet. Een vriend van mij heeft een geforce 2 64 Mb, maar die screens zien er toch minder uit dan die ik hier zie. Mijn ouders hebben een 1,6 GHz celeron en een sis chipset 128 Mb video kaart, 256 Mb RAM, enig idee hoe het er daar op zal zien? Zoals de rest of niet zo mooi? GTA3 loopt ook vaag er op, beeld wordt af en toe kleur (ja beeld is voornamelijk helemaal grijs en af en toe zie je het spel). Ik zal er wel een andere post over maken, dit is het generals gedeelte. Maar iig ik wil dat spel ook!
Link naar reactie
hallo, weet iemand ook hoe generals op mijn pc draaid: [list:360314b998]AMD 1800+ 256 MB RAM MSI GEFORCE 2 MX-400 64mb Windows 98se [/list:u:360314b998] Met vriendelijke groet, Ewald, ps> heeft het spel ook dezelfde symptonen als gta3, dat het slecht loopt, zo ja helpt het programma 3d analyze dan nog (http://www.tommti-systems.com) om HW TnL aan te zetten????
Link naar reactie
Je processor is goed,... je ram is te weinig, en je grafische kaart zal het al met gemiddelde instellingen moeilijk hebben! Ik zou snel of een nieuwe grafische kaart regelen, of 2x zoveel ram erin doen! De ram is de goedkoopste optie, maar dan nog zal het spel alleen in gemiddelde instellingen spelen. Een betere Graf kaart (GF4Ti) helpt al meer!
Link naar reactie
IK ga es kijken of ik hem zo kan halen, moet geen probleem zijn op m'n nieuwe PC. 8) Ben altijd al fan geweest van de C&C serie en deze kan zeker bij de top, spel ziet er prachtig uit en alles wat ik erover gelezen heb was positief, ook lijkt me het 'Generals' systeem wel geinig, dat je een soort status kunt opbouwen als generaal en dan allerlei dingen extra krijgt.
Link naar reactie
damn.... gaaf spel.. maar weer TE verslavend.... kon er weer niet mee stoppen natuurlijk :cry: max resolutie en alles op full loopt iig als een zonnetje.. ziet er echt wel weer leuk uit iig... leuke shadows, mooie intro filmpjes bij elk level..... jammer alleen dat de game intro zo kort is, ben altijd wel gek op mooie intros, maar dit is even laten zien wat er aan speciale wapens zijn, en dan beginnen maar....
Link naar reactie
Ik heb het spel al een week ofzo en het bevalt mij zzzzeeeeeeeerrrrrr goed...! :D :D :D Ik heb de USA campaign uitgespeeld en ben bij (waarschijnlijk) laatste missie van de China campaign :D Ik had in het begin problemen met ZoneAlarm Pro, dat ie blijkbaar toch niet alle ports beschikbaar stelde aan generals.exe enz. Als ik ZoneAlarm uitschakel, dan doet ie het perfect...! Dit is echt een aanrader!! :D :D ik wil ook nog wel meer screenshots erop zetten hoor, geef maar een gil naar me profieltje :wink:
Link naar reactie
[quote:0d594168e7="JaFO"]Zit er een fatsoenlijk trainingslevel in voor alle 3 de legers ?[/quote:0d594168e7] Trainingslevels??? what!! Real men dont use training levels and instructions!! :wink: weet zo niet, zitten er wel bij iig, maar heb ze niet geprobeerd.. maar zal wel goed zijn denk ik, was bij RA2 ook wel redelijk als ik me nog kan herinneren...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...