Ga naar inhoud

c&c generals


Aanbevolen berichten

[quote:6dc567eb65="red1"]Ik heb het spel al een paar dagen, maar vind het zwaar tegenvallen.....het loopt voor geen meter op een Athlon 1200 met 64 MB video kaart, het is heel lastig te zien waar je gebouwen kunt plaatsen, je units schieten niet terug als ze worden aangevallen, om maar een paar dingen te noemen.[/quote:6dc567eb65] wat heb je dan?? ali illegali versie dan??? of een beta versie? die zitten meestal vol met fouten...
Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    116

nog ff paar mooie screenies voor de mensen die nog niet helemaal overtuigd zijn: [img:9d98cc3324]http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/c&c_generals/c&c_generals8b.jpg[/img:9d98cc3324] [img:9d98cc3324]http://www.armchairempire.com/images/previews/pc/c&c-generals/c&c-generals-2.jpg[/img:9d98cc3324] [img:9d98cc3324]http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/previews/sep02/generals06.jpg[/img:9d98cc3324]
Link naar reactie
gerben en de rest weet ik niet maar ja ik heb inderdaad BETA getest. Mensen met een lagere proc en vid kaart krijgen inderdaad problemen. Bij mij loopt hij moeiteloos echter ook even op mn oude pc geprobeerd (800 128 ram en vodoo3) en hier traden grote problemen op. Dat ze niet terugschieten moet toch denk ik aan jou liggen. Je moet namelijk zelf ook tactieken etc instellen dus ben je gewoon iets vergeten te tunen. Laat ze altijd quarden werkt perfect :D Ik vind de upgrades op tanks ook super :D Echt lachen om zo'n klein vliegtuigje boven je tank te zien vliegen. C for urself! Worth tha buy :D Cheers
Link naar reactie
[quote:2908157596="turk2003"]wat is beta testen en hoe kan je het doen[/quote:2908157596] Voordat de game is gereleased wordt het spel door enkele mensen getest, op foutjes etc. Om te kunnen betatesten kun je je meestal vroegtijdig inschrijven, bij de ontwikkelaar. In het geval dat je wil betatesten, voor Generals ben je te laat.
Link naar reactie
hehe, nou dan maar geen demo, als ik die game niet kan draaien, dan moet het echt niet best zijn :wink: //computer nerdo: wat denk je zelf?? tuurlijk wel, maar op die van jou zal het wel niet al te best draaien denk ik.. en deze games zijn er toch voor zn mooie graphics, zonde dat je dat niet kan spelen... zou toch eens denken over een vga kaartje erin ofzo, dat onbaord video heb ik ook gehad (zelfde bord zelfs) en dat is echt niet leuk spellen spelen
Link naar reactie
[quote:f77783ecf7="cHiLlaH"]...Dat ze niet terugschieten moet toch denk ik aan jou liggen. Je moet namelijk zelf ook tactieken etc instellen dus ben je gewoon iets vergeten te tunen. Laat ze altijd quarden werkt perfect :D ...[/quote:f77783ecf7] vind ik vrij onlogisch hoor ! Ik zou er van uit gaan dat ze bij de 'default'-taktiek op z'n minst terugschieten. Of als ze dat niet doen laat ze dan aub zo slim zijn om weg te rennen ipv zich te laten afslachten *grrr* 't zijn toch soldaten en geen slachtvee ? ... Ik hoop toch dat zulk gedrag toch niet elke keer voor elke unit opnieuw ingesteld moet worden, want het lijkt me verschrikkelijk irritant. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...