Ga naar inhoud

RA 2 Probleem met spelen


Aanbevolen berichten

Ha mensen, Ik heb een hele tijd geleden het spel Redalert 2 gekocht. In het boekje staat een serial. Als ik die tijdens het instaleren ingeef instaleerd hij hem gewoon. Maar nu komt het rare, als ik ga spelen dan na 10 sec ontpoft mijn basis. Ik heb het al eens eerder gehad met een tl versie en als de key niet goed is kun je niet spelen. wat kan ik hier aan doen ik heb hem al 10 keer opnieuw geinstalleerd maar het werkt gewoon niet. M.V.G. Venom
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb er ook wel eens last van gehad, maar na het opnieuw opstarten van RA2 deed hij het weer goed. En ik heb een officiele versie, en ook geen constante problemen met het ontploffen van je basis. Weet niet hoe het bij kopietjes zit, maar voor zulke goede games betaal je wel. Hij zal nu ook niet veel kosten (als je hem nog kan vinden).
Link naar reactie
Dat is duz het volgende probleem: Of je hebt de installatie files op CD gezet en bent dus illigaal bezig Of je hebt de installatie files via het netwerk opgehaald van een andere PC waar het al goed geinstalleerd had. Je kunt et in ieder geval nie veranderen. Et is gwoon een beveiliging van et spel. (en daarmee ben ik et ook eens :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...