Ga naar inhoud

Battlefield 1942 multiplayer


Aanbevolen berichten

Omdat de ilegale versie van battlefield het online niet deed hab ik vandaag alnog de legale versie gekocht. Ik heb echter nog steeds dezelfde fout melding "cannot connect to server" met deze versie. Ik heb een netwerk met een hardware router en een kabelaansluiting. Voor het spelen van andere spelletjes zoals UT2003 heb ik niets in mijn router instellingen moeten veranderen. Wie kent dit probleem en weet hoe ik het moet verhelpen ? Groeten en alvast bedankt Munchy
Link naar reactie
[quote:100ec1997d="Munchy"]Omdat de ilegale versie van battlefield het online niet deed hab ik vandaag alnog de legale versie gekocht. Ik heb echter nog steeds dezelfde fout melding "cannot connect to server" met deze versie. Ik heb een netwerk met een hardware router en een kabelaansluiting. Voor het spelen van andere spelletjes zoals UT2003 heb ik niets in mijn router instellingen moeten veranderen. Wie kent dit probleem en weet hoe ik het moet verhelpen ? Groeten en alvast bedankt Munchy[/quote:100ec1997d] Je bent ervan op de hoogte dat er een nieuwe versie is (1.3) ... Als je de verkeerde versie gebruikt, dan ja... kom je er niet op. LET OP : Niet alle servers zijn over van 1.2 naar 1.3 Het kan zelfs zo zijn dat sommige ook al 'Road to Rome' hebben draaien, in dat geval moet je die kopen, installeren ... :D Ik ga morgen RtR kopen, het spel is het nl. 110% waard ... Alleen balen dat deze net uit is, ik heb nl. ook net BF1942 gekocht en had niet gedacht dat deze er zo snel achteraan zou komen :o
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb ook zo'n soort probleem gehad. eerst met de demo deed het spel het niet want ik kreeg een melding dat ik een patch moest downloaden. heb ik gedaan en toen deed hij het. maar nu heb ik BF gekocht en gepobeerd zonder enige patch en dan krijg ik de zelfde melding could not connect to server. dus ik krijg geen melding dat ik een patch moet installeren. hoe kan dit???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...