Ga naar inhoud

ping te hoog


Aanbevolen berichten

TO AOT staat voor [u:42921b05a7]T[/u:42921b05a7]actical [u:42921b05a7]O[/u:42921b05a7]ps: [u:42921b05a7]A[/u:42921b05a7]ssault [u:42921b05a7]O[/u:42921b05a7]n [u:42921b05a7]T[/u:42921b05a7]error. Leuke online team based shooter... eigenlijk een mod voor Unreal Tournament... online spelen en servers kiezen werkt dan ook precies hetzelfde als bij UT. He Virgil, rond welke tijden speel je TO? Want ik heb het vanaf een uur of vijf. Ik zit hier via een servertje en @home op de kabel. Rond half vijf stijgt mijn ping ook naar rond de 2000. Tot die tijd en van een uur of half tien 's avonds gaat alles goed. Dus probeer het eens 's ochtends, 's middags of 's avonds laat!
Link naar reactie
Oh nog een ding Virgil punten en kommas maken je tekst een stuk leesbaarder ik doe er echt ontzettend lang over om het een beetje goed te begrijpen wat je vraag nou eigenlijk is nou ben ik sowieso een beetje een taalfreak en kun je dit ook gerust als dom gelul opvatten en het net zo hard weer vergeten maar het is een tip en de admin mag dit ook wel weer wissen als ie het nodig vindt maar misschien is het wel een goede tip voor meer mensen doeg en succes met je ping
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...