Ga naar inhoud

UT2003 Editor Probleem


Aanbevolen berichten

Sind korte tijd werkt UT2003 editor niet meer :( Ik had hem al een hele tijd niet opgestart, maar ik krijg nu alleen nog maar een witte achtergrond te zien. De menu's aan de linker en boven kant staan er wel, maar de 3 schermen in het midden zijn pleite. Als ik in het menu een background (bmp) selecteer komt deze wel op het scherm. Hoe krijg ik de 3 design schermen weer tevoorschijn ?? Tja, opnieuw installeren kan altijd nog. :cry:
Link naar reactie
Als je in het menu voor 'View->Viewports->Configure' kiest dan zou je ze weer terug moeten krijgen denk ik. Dat zou volgens mij moeten werken. De laatste patches voor UT'03 & UnrealEd kun je op http://www.beyondunreal.com of de site van Epic zelf kijken. Lijkt me vrij duidelijk dus dat dat figuur je expres naar de verkeerde link probeerde te lokken. (Ik wou dat men hier een 'ignore'-functie kende voor dat soort lui, dan hoefde ik tenminste niet te wachten totdat ie geband werd.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...