Ga naar inhoud

Hitman II kan ik niet opstarten


Aanbevolen berichten

Ik heb Hitman II een aantal keren op mijn computer proberen te instaleren de 1e keer deed alles het goed behalve als ik in het spel was dat het geluid het niet deed. Dat vond ik niet zo leuk dus had ik alles van mijn computer afgegooid en alles opnieuw geïnstalleerd. Ik opende Hitman II toen maar ik kreeg zwart beeld net of het spel begon te draaien maar na een tijdje sloeg hij weer terug naar Windows. :evil: ik heb daarna nog een paar keer geprobeerd het spel te instaleren maar ik kreeg steeds hetzelfde probleem!!!. :( ik heb het spel ook bij een vriend van mij geïnstalleerd en daar deed het spel het perfect!!! Wie kan mij helpen ?!?! Alvast bedankt !!!
Link naar reactie
[quote:e74eb86b37="Mr.Thijs"]wat is een patch? en wat moet ik dan doen? die driver updaten lukt me wel![/quote:e74eb86b37] Een patch is een update van de fabrikant waarin fouten die nog in het spel zitten worden opgelost. Een patch voor hitman 2 vindt je [url=http://www.pcgameworld.com/details.php/id/3381]hier[/url] cHiLlaH, het spel doet het wel op de computer van die vriend, dus dat het een illegale versie is en dat door de problemen komen is een beetje voorbarig.
Link naar reactie
[quote:cacd96c857]Gekke vraag misschien maar is dit spel legaal? Heb namelijk het vermoeden van niet en dan kan het gewoon aan het desbetreffende "kopie" liggen Grtz[/quote:cacd96c857] Lol, net of dat uitmaakt een beetje kopie is gewoon identiek aan zijn officeele cd, die werkt dus gewoon hetzelfde en kan je net zomakkelijk updaten. Zo'n opmerking is dus vrij zinloos en kan je dus maar beter niet plaatsen. Antwoord op vraag: Patch = update = te vinden op www.hitman2.com helaas is de site op dit moment ff niet bereikbaar maar als ie het nog doet en het nodig is zal ik de directe link ff posten
Link naar reactie
[quote:2822d2ffef]Lol, net of dat uitmaakt een beetje kopie is gewoon identiek aan zijn officeele cd, die werkt dus gewoon hetzelfde en kan je net zomakkelijk updaten. Zo'n opmerking is dus vrij zinloos en kan je dus maar beter niet plaatsen. [/quote:2822d2ffef] Dat is bullshit: Er staat nl "kopie" met dat kopie bedoel ik dus een class of een myth file. En die kunnen wel degelijk verschillen van het origineel Don't judge before you get it! Grtz
Link naar reactie
umm, sorry hoor [quote:1cef37a8cf]Dat is bullshit: Er staat nl "kopie" met dat kopie bedoel ik dus een class of een myth file. En die kunnen wel degelijk verschillen van het origineel [/quote:1cef37a8cf] Ik weet niet uit welk deel van nederland jij komt maar bij mee is een kopie een kopie van een orginele cd, dan heb je idd hier naast nog (class en myth) rips.
Link naar reactie
Betreft het btw hier wel een Officiele versie en niet de Beta versie (oid), die ook in omloop is/was. Maar de vraag van de poster boven me zal een hoop opheldering opleveren ;). [quote:ef58e2a6ee]Gekke vraag misschien maar is dit spel legaal? Heb namelijk het vermoeden van niet en dan kan het gewoon aan het desbetreffende "kopie" liggen Grtz[/quote:ef58e2a6ee] Het kan zeker aan de copy liggen ;).
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...