Ga naar inhoud

Wanneer komt TR AOD


Aanbevolen berichten

Altijd Het zelfde liedje weer zoveel maand uitgesteld paar jaar terug ben ik al stoppen met wachten op duke nukem Forever En dit alles is voor mij onverdraagelijk elke game die ik wil hebben wordt uitgesteld..... En nu weet ik niet welke game die ik wil hebben uitkomt dus nu mijn volgende vraag welke van deze games komt het eerst uit Seadogs II WC III EXP The Frozen Throne Full Throttle II One Must fall Battle Grounds (Geen Uitgever) Tr Angel of darkness RunAway (Ook Geen Uitgever) De nieuwe Zelda Met bonus CD (stik moet nog Gameqube Kopen Iemand ander nog een idee wat een leuk spel kan zijn ben momenteel uitgespeeld.... Geen Shooters Wel Nieuw Soort genres Geen Strategie Op uitzondering Blizzard Strategie Games Goeie Racegames oja waar kun je auto's downloaden voor Need For Speed Hot Pursuit II Stapel op Adventures
Link naar reactie
// Shadow_figure geen strategie als het niet van Blizzard is ? WTF is dat voor een onzin ? Ben je bang voor iets nieuws & origineels ? 'Praetorians' is een verdomd leuke rts. De Total War-serie is ook niet slecht ... Maar misschien zijn al die realistische rts'en wel een beetje te goed voor je ... stel je voor je zou moeten nadenken over welke eenheden waar & wanneer neer te zetten. ;) Software is of vrijwel foutloos of op tijd, maar dat nooit tegelijk. // Speedy : Ik zou liever Vice City & Burnout 2 kiezen voor de ps2. Veel leuker dan dat saaie GT3 ;) Straks nog Mortal Kombat:Deadly Alliance, 'Dead to Rights', Soul Calibur 2 ... het wordt weer een duur & leuk jaar voor consoles (hoop ik). En wat zijn dat voor een afkortingen ? Ik denk dat ik ook binnenkort een GC koop voordat ie is uitgestorven ;)
Link naar reactie
Trouwens wat gaat jou dat aan als ik niet nieuw soort Rts uit probeer bij mij gaat het om gameplay en verhaal. En strategie is niet echt mijn specialiteit mijn eerst game stragegie game was warcraft 1 demo daarna Dune 2 en toen De complete versie van Warcraft en vond het geweldig. voor de rest ben ik met deze titels ook bekend Test drive 3 Mortal Kombat Stunts Raptor Grand prix 1 Aladin Lion king Lotus III Streedrod Megafortress Keen 4 Lemmings Wolfpack Sensible soccer nog steeds mijn fav voetbals spel Mi 1 Noem hier alleen klassiekers Flight simulator 5.1 One must fall 2097 hoe kon ik die vergeten Scorch Crystal Caves Wolfenstein doom 2 Bio menace demo Etc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...