Ga naar inhoud

Games taboe in C!T???


Aanbevolen berichten

Begrijpt iemand waarom er in Computer!Totaal niet of nauwelijks aandacht is voor games? Ik niet dus en volgens mij geldt dat voor meer mensen. Als ik alle aandacht op bijv. de HCC-dagen zie voor games, snap ik dit dus echt niet. O ja, reageren naar de redactie heeft geen zin, want antwoord krijg je niet. Misschien dat we met z'n allen eens wat meer druk uit kunnen oefenen?! Groeten, Bert
Link naar reactie
Ik denk dat het wat anders ligt. IDG geeft een hele reeks aan computerbladen uit, waar CT er maar een is. Ben zo niet op de hoogte van alle bladen, maar daar zal vast wel een gamesblad tussen zitten. De marges zijn voor IDG ook kleiner geworden, zodat ze dus niet zo snel geneigd zullen zijn, dingen dubbel te doen. Kijk eens op http://www.gamez.nl/ , wellicht vind je daar de hoed zowel als de rand.
Link naar reactie
ik vind ook wel dat ze een rubriek games mogen inlassen, moet zeker niet groot zijn, in veel computer magazines doen ze het wel, games zijn nu eenmaal iets dat bij pc's hoort, meer zelfs, ik denk dat er veel minder zou upgegrade worden naar zware machines als er geen games waren, voor word, excell, fotobewerking, surfen, enz... heb je nu eenmaal geen pentium 4 of athlon XP met daarin een videokaart van jewelste nodig.
Link naar reactie
Beste mensen, Ik weet niet of jullie ooit met de juiste intenties een abonnement hebben genomen op Computer totaal. Maar dit blad heeft niks uit te staan met games. Het is puur hardware en software (buiten games) gericht. En dat is ook de hele richtlijn. Er is een grote doelgroep die dit wil. Zoals net verteld als je geinteresseerd bent in games neem je er toch een gameblad bij? Ik heb beide en ik vind de scheiding juist super! 1 voor games en 1 voor de rest KLAAR Niks geen games sectie in de C!T ze zijn nu juist een klasse apart :D
Link naar reactie
[quote:4e8e09e4d1="rombaft"]ik vind ook wel dat ze een rubriek games mogen inlassen, moet zeker niet groot zijn, in veel computer magazines doen ze het wel, games zijn nu eenmaal iets dat bij pc's hoort, meer zelfs, ik denk dat er veel minder zou upgegrade worden naar zware machines als er geen games waren, voor word, excell, fotobewerking, surfen, enz... heb je nu eenmaal geen pentium 4 of athlon XP met daarin een videokaart van jewelste nodig.[/quote:4e8e09e4d1] Dat is waar. Ik denk dat een klein aantal pagina's toch niet zo gek zou zijn. Anders kunnen jullie die reclame's voor GF 4's Ti 4200 en ATI's 9700 er inderdaad ook wel uithalen.
Link naar reactie
Als je graag een half a4-tje met een bespreking van een spel dat al ruim een jaar uit is vind kunnen, maar ik vind het zonde van de moeite ... Daarnaast : er is tegenwoordig een aparte gebruikersgroep voor spellen bij de HCC zelf. Als je zo graag wat meer van spellen ziet zou je als hcc-lid die erbij kunnen pakken zonder al te veel extra te moeten betalen.
Link naar reactie
.... en er geen vraag was naar een gamesrubriek :) Die rubriek die vroeger in C!T stond was slechts 2 bladzijden en daardoor was de informatie/reviews veel te beperkt. Ik denk dat er maar weinig lezers zijn die de rubriek hebben gemist. De meeste gamers lezen toch wel een apart gamesmagazine. Nu de HCC de PC Zone heeft overgenomen, zit een abonnement op dit blad ook aan een HCC-lidmaatschap gekoppeld. Je kan als HCC-lid dus kiezen welk blad je liever hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...