Ga naar inhoud

Leuk racespel voor kinderen gezocht


Aanbevolen berichten

Dag, Mijn dochter van 6 wil zo heel erg graag een leuk vriendelijk racespel spelen. Haar eisen zijn: - Moet er mooi uitzien; - Moet uit de auto kunnen stappen; - Moet van auto kunnen wisselen; - Moet kunnen fietsen; - Moet me aan de verkeersregels (verkeerslichten, stopborden etc) houden; - Mag geen bloed in zitten (dus geen TGA :D ) Wie heeft er een goede tip of.... maakt het effe .... :-? Gr, JeePeeS
Link naar reactie
Om even terug te koppelen naar de topic starter :D [quote:74295554ac] Mijn dochter van 6 wil zo heel erg graag een leuk vriendelijk racespel spelen. Haar eisen zijn: - Moet er mooi uitzien; - Moet uit de auto kunnen stappen; - Moet van auto kunnen wisselen; - Moet kunnen fietsen; - Moet me aan de verkeersregels (verkeerslichten, stopborden etc) houden; - Mag geen bloed in zitten (dus geen TGA ) [/quote:74295554ac] Er bestaat op dit moment helaas geen spel waar dit allemaal inzit. GTA valt af dit is veel te aggressief Middtown madness 1 respectievelijk 2 is leuk maarb voor een meisje van 6 wel een beetje aan de moeilijke kant (temminste de missies dan) ze kan hier wel gewoon in free ride rondrijden voor de stoplichten wachten met het verkeer mee rijden etc etc. Ze is hier echter niet toe verplich. Er zit geen bloed in maar er in fietsen kan ook niet. Auto wisselen... tjah ligt er maar aan hoe je het bekijkt als je een nieuw potje start kan je voor een andere auto kiezen. Voor lego racer geld een beetje hetzelfde alleen heeft dit een wat meer spelerig uiterlijk. Voor de rest zijn de opties vergelijkbaar alleen heb je geen stoplichten etc (dus geen verkeers regels) En je hebt hier geen free ride Ik denk dat midtown madness (1 respectievelijk 2) ( we moeten natuurlijk ook rekening houden met de pc zelf :D) De beste oplossing is, Succes Joost
Link naar reactie
probeer lego island 2 eens.. je bent een legomannetje op een eiland vol lego huizen enzo.. je kunt in verschillende auto's rijden, je kunt ook fietsen, lopen, helikoptervliegen, skateboarden, motor rijden enz. bloed komt er niet in voor, het spel is zeer geschikt voor iemand van 6 jaar. het voldoet aan al jouw eisen behalve dan dat je je aan de verkeersregels moet houden... trouwens, driver vind ik een slechte oplossing, want daar mag je alle regels overtreden, maar als je per ongeluk heel zachtjes tegen een politieauto bumpt, beuken ze je meteen met zn vijven in elkaar tot je door bent.
Link naar reactie
[quote:ae6c46523f="dudeman"]probeer lego island 2 eens.. je bent een legomannetje op een eiland vol lego huizen enzo.. je kunt in verschillende auto's rijden, je kunt ook fietsen, lopen, helikoptervliegen, skateboarden, motor rijden enz. bloed komt er niet in voor, het spel is zeer geschikt voor iemand van 6 jaar. het voldoet aan al jouw eisen behalve dan dat je je aan de verkeersregels moet houden... trouwens, driver vind ik een slechte oplossing, want daar mag je alle regels overtreden, maar als je per ongeluk heel zachtjes tegen een politieauto bumpt, beuken ze je meteen met zn vijven in elkaar tot je door bent.[/quote:ae6c46523f] Ja, je kunt regels overtreden, maar het hoeft niet. Net zoals bij Midtown Madness.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...