Ga naar inhoud

CD key NOLF2 (No One Lives For Ever 2) ?


Aanbevolen berichten

kleine grote letters maakt normaal niet uit en normaal is het ook zonder streepje. Ben echter niet op de hoogte van NOLF 2 //red 1 [quote:728baca617]Tsk tsk tsk....635 posts en dan zoiets vragen.[/quote:728baca617] Als iemand iets niet weet is het zijn/haar goed recht om dit te vragen daar is dit forum tenslotte voor. Jou post is nogal doelloos. Je helpt sdk er namelijk niet verder mee en uit jou bericht getuigt ook niet dat jij wel het correcte antwoord weet. Bemoei je dan niet met het topic en post geen msg. En blaas aub niet zo hoog van de toren je komt nogal verwaand over Groeten J
Link naar reactie
[quote:5108eddd87="cHiLlaH"]Ben echter niet op de hoogte van NOLF 2[/quote:5108eddd87] Als je het niet zeker weet, hoef je zelf ook niet te reageren. Verders lijkt het me vrij simpel om een serie nummer in te voeren voor iets waar je het boekje bij hebt, het lijkt me ook vrij duidelijk dat het hier om een illegale versie gaat, en iemand met zoveel posts zou toch beter moeten weten dan dat hier te vragen. Persoonlijk maakt het me geen zak uit of iemand illegale dingen uitspookt met games e.d., ik ben zelf ook geen heilig boontje, maar ik weet toch wel beter dan naar dit soort dingen te vragen op een forum. En wat jij persoonlijk van me vind kan me ook niks schelen, als je me verwaand vindt overkomen, moet jij weten. Je kent me niet en dat zal ook nooit gebeuren.
Link naar reactie
Geen ruzie met elkaar maken. Af en toe kan het zijn dat je met het verkeerde been uit bed stapt, dus so what, niet zulke lange tenen. ER IS AL GENOEG GEWELD IN DE WERELD CD-key : gewoon proberen toch. Als het illegaal is ja, jammer dan. Als het legaal is : terug naar de winkel, dan heeft iemand je key gejat. Ik heb een tip voor iedereen die Internet Games wil spelen. Je moet het spel kopen en erop letten dat ie helemaal gesealed is, dus dat niemand je key kan jatten. En vraag ook om een goede koopbon.
Link naar reactie
[quote:524a2bc10f="sdk"]Moet de cdkey met of zonder - en met of zonder hooftletters dus aaaa-bbbb AAAA-BBBB aaaabbbb AAAABBBB welke van de 4?[/quote:524a2bc10f] gewoon zoals ie op het doosje of in handleiding stond natuurlijk ... als je dat niet weet ... tja Bovendien vergeet je nog de combinaties : aAaA-bBbB en AaAaBbBb en AAAA-bbbb en aaaa-BBBB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...