Ga naar inhoud

Probleem met GTA3


Aanbevolen berichten

allereerste even mijn systeem: [b:202e0412b4]AMD Athlon XP 2400+ (2000MHz) 266MHz Socket A Tray Asus V9280 GeForce 4 Ti4200 8x 128 MB TV-out/DVI Gigabyte GA-7VAXP VIA KT400 Socket A U133 Sound/USB2.0/RAID/FW/LAN DDR DDR 256 MB PC2700[/b:202e0412b4] GTA3 draait niet soepel, naar ik zou denken moet GTA3 met alle opties op z'n hoogst optimaal draaien, dit is lang niet altijd 't geval, hij schokt nogal 'ns. Nu heb ik de resolutie lager gezet maar dit verhelpt 't probleem niet. Ik heb naar de drivers voor m'n videokaart gekeken, nieuwste (en meteen ook de eerste) zijn geinstalleerd. Ook heb ik Directx 8.1b geinstalleerd. Wat kan het probleem zijn?[/u]
Link naar reactie
[quote:ea1212dd64="jaccoswinkels"]allereerste even mijn systeem: [b:ea1212dd64]AMD Athlon XP 2400+ (2000MHz) 266MHz Socket A Tray Asus V9280 GeForce 4 Ti4200 8x 128 MB TV-out/DVI Gigabyte GA-7VAXP VIA KT400 Socket A U133 Sound/USB2.0/RAID/FW/LAN DDR DDR 256 MB PC2700[/b:ea1212dd64] GTA3 draait niet soepel, naar ik zou denken moet GTA3 met alle opties op z'n hoogst optimaal draaien, dit is lang niet altijd 't geval, hij schokt nogal 'ns. Nu heb ik de resolutie lager gezet maar dit verhelpt 't probleem niet. Ik heb naar de drivers voor m'n videokaart gekeken, nieuwste (en meteen ook de eerste) zijn geinstalleerd. Ook heb ik Directx 8.1b geinstalleerd. Wat kan het probleem zijn?[/u][/quote:ea1212dd64] Wat is je 3dmark score? In andere spellen geen problemen? Al de officiële 1.01 Patch van GTA3 geïnstalleerd?
Link naar reactie
Ik heb die patch gedownload maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende melding: [u:af287b8107]This program cannot update the installed version of GTAIII because of the following reason: D:\GTA3\gta3.exe: unknows version[/u:af287b8107]. Het draaien van andere spellen leverd geen problemen op: RalliSport Challenge, 1280x1024 en alle opties op z'n hoogst draait goed, beter kan niet. FIFA 2003, N4SHP2 etc ook goed.
Link naar reactie
Werk je met een crack? :P Dan heb je dus een andere GTA3.exe. Als je de originele Gta3.exe hebt (bijvoorbeeld door opnieuw te installeren) dan kan je de patch wel installeren. Daarna moet je dus een 1.01 crack vinden.. de plek kan ik je niet op dit forum vertellen (mag niet) :( Hierna zouden je problemen verhoplpen moeten zijn.. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...