Ga naar inhoud

Foutmelding Hitman 2


Aanbevolen berichten

[quote:c82131d344="De Geest Van Oirlo"]Je hebt EAX ingeschakeld bij geluid en je geluidskaart ondersteunt t niet.[/quote:c82131d344] Ik heb een Creative Labs Soundblaster Audio PCI 128 en volgens de technische gegevens zou deze EAX ondersteunen. Ik kan niet in Hitman 2 komen, dus kan daar niks in of uitschakelen m.b.t. EAX.
Link naar reactie
[quote:007f7d0a87]Ik heb een Creative Labs Soundblaster Audio PCI 128 en volgens de technische gegevens zou deze EAX ondersteunen. [/quote:007f7d0a87] HAHAHA ja tuurlijk helaas jonge daar heb je wel een iets duurdere kaart voor nodig, ik heb ook deze kaart en een Audigy in mijn nieuwe pc, op mijn nieuwe pc heb ik dan ook eax. EAX heeft trouwens te maken met 5.1 geluid wat ik denk dat jij niet hebt. (en ik lekker wel :P )
Link naar reactie
Mjah, dat zegt niets! Mijn Compaq eeuwen-oud-computerding met yahama geluidskaart (geen idee welk type) kon wel EAX inschakelen (zonder 5.1 speakerset)!!! Niet dat het spel verder te spelen was, maar ik wilde gewoon effe testen of het mogelijk zou zijn met meer dan 1 frame de seconde te spelen... Trouwens, ik vind dit [quote:8f25c9aa11](en ik lekker wel )[/quote:8f25c9aa11] een beetje ongepast! Hij heeft een probleem en kom je met dat soort opmerkingen aan!
Link naar reactie
[quote:6c5507fe77="Bosje"]Wat heb je gedaan dat het weer werkt ? Andere forum leden die later tegen dit probleem aanlopen, zijn dan ook geholpen. Graag oplossing posten ?[/quote:6c5507fe77] Hier staat de link naar diverse probleemoplossingen voor Hitman 2, waaronder mijn probleem. http://www.eidosinteractive.com/support/search.html?gmid=118 Klik op deze link en je zit meteen op goeie site. Grtz Mystery
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...