Ga naar inhoud

Unreal 2 is 'gold' ... nog een maand dus!


Aanbevolen berichten

Ik heb het spel nu een krap uur gespeeld schat ik. Het bevalt me tot nu toe eerlijk gezegd behoorlijk goed. Grafisch ziet het er uitstekend uit (op mijn 8500), maar dat zal vast geen verrassing zijn. De sfeer doet me sterk denken aan Unreal (1 dus). Lopen door een ruimteschip waar je af en toe stuit op collega's die net afgeslacht worden, of wat lijken. Net naar buiten gegaan, ook weer die oogstrelende omgeving (waar ik in Unreal 1 destijds bijkans ontroerd naar zat te kijken :-)). Tot nu toe vind ik het spel ook behoorlijk spannend. Ik heb steeds het onaangename gevoel dat ik overvallen kan worden. Zojuist was ik in een ruimte (ik formuleer het maar even ruim om niks weg te geven ;-))waar een Skaarj met ijzeren klauwen zich vanaf het dak naar binnen begon te werken, heel cool. Ook dat deed me denken aan een scene in Unreal 1, waar je je opeens in een donkere gang bevind en er een Skaarj uit de muur komt. Het rondlopen bevalt me wat minder. Dat gaat namelijk nogal langzaam. Je kunt niets van je UT-skills gebruiken omdat je gewoon veel te traag bent. Wegduiken of vijanden bestormen is er niet bij. Ik heb ik nu al twee a drie keer een general protection fault gehad. Het vreemde ik dat ik die fout nooit krijg, behalve bij UT een tijd geleden onder Windows 98. Maar nu dus weer en weer bij een Unreal-spel. Ik heb inmiddels al een stuk of vijf verschillende wapens, maar ik gebruik eigenlijk alleen de assault rifle. De rest komt nu (nog) niet van pas. Mijn mening na dit krappe uurtje is positief, ondanks het genoemde kleine minpunten. [Edit] Volg deze link voor info over eventuele crashes. Ik heb nog niet geprobeerd EAX uit te zetten, maar eens kijken of het werkt. http://ina-community.com/forums/showthread.php?s=9dfc94c9dd3a89ad637c655fa5517d64&threadid=259174
Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had net een vreemde ontmoeting. Ik kwam uit het water, bleek er een Skaarj op zijn buik naast me te liggen. Het beest keek me wel aan, maar scheen niet van zins me aan te vallen. Ik kon er gewoon omheen lopen; hij keek me aan maar bleef lekker liggen. Even een screenie gemaakt: [img:f02db36a94]http://www.xs4all.nl/~mmimn/images/Skaarj.JPG[/img:f02db36a94] P.S. Toen ik wegliep, viel hij me hij me alsnog aan. Het kwetste me enigszins dat onze prille vriendschap in de kiem gesmoord werd. ;-)
Link naar reactie
Nau, ik moet eerlijk zeggen het is het kopen zeker waard! Ik vind het een geweldig spel op de volgende minpunten na! 1. Het installeren ging niet volautomatisch. Hij vraagt wel naar de volgende CD maar dan moet je handmatig de drive selecteren en op verder klikken. Bij mij vroeg hij na CD2 weer voor CD1 om de shortcut te instaleren??? Toen had ie weer de Ply CD nodig? 2. De skins zijn bij mij op alle karakters soep, moet een graf kaart fout van mij zijn, maar het is echt irri!* *Weet je die alien op de stoel in de 3DMark2001? Zo zien de skins van alle menselijke karakters er bij mij uit! help plz! 3. Het karakter waarmee je speelt is 'als je [b:f259698531]UT2003[/b:f259698531] gewend bent' echt een luiaard, heel traag, en de dodges zijn meer sprong dan dodge! Dit vergt echter een beetje gewenning en oefening! 4. Je kunt in de missies en gesprekken keuzes maken, maar helaas hebben deze (tot nu toe dan voor mij, ben bij de spinkonigin) GENERLEI effect op de volgende missies. Deze blijven lineair. Hadden ze dit wel gedaan dat hadden ze een "superspel gemaakt", i.p.v een "gewoon" goed spel zoals het nu is! Verder zijn de graphics natuurlijk SUPER, de AI is echt goed! Zelf de kleine minispinnetjes dodgen van links naar rechts. In massa's zijn die kakkers echt lastig als je je flamtrower ammo op hebt gemaakt! Tips hoe ik de spiderqueen te pakken krijg? Ze lijkt niet kapot te krijgen!
Link naar reactie
*ahem* dat Unreal 2 geen multiplayer zou hebben was vorig jaar al bekend. Om maar te zwijgen over het feit dat ze al vrij weinig tijd/personeel hadden om het singleplayer-deel te maken ... wat had je gedacht dat er dan voor het multiplayer-deel overbleef ? In een mp-onderdeel met de 'standaard'-speltypes (deathmatch & ctf) ben ik in ieder geval absoluut niet meer in geinteresseerd. Zoiets kun je beter of goed doen (door een fatsoenlijk nieuw speltype te maken) of helemaal niet. Als je echt multiplayer wilt kies je UT'03, wil je echt singleplayer dan pak je U2. Simpel toch ? // Juggernaut wil je alsjeblieft je hints/tips/spoilers uit deze draad houden ? Maak daar liever een apart topic voor aan ... In UT'03 heb je een skin-detail setting. Mogelijk dat je die op het laagste niveau hebt staan ? In UT'03 krijg ik dan namelijk ook van die vage uitgevlakte skins op de spelers.
Link naar reactie
[quote:ef981b149c="gamespotreview"]Het goede nieuws is dat Unreal II beter is dan Unreal....Het minder goede nieuws is dat Unreal II niet zo goed is als de competitie.....maar de gameplay zit maar net boven het gemiddelde. [b:ef981b149c]Tot u spreekt één van die hardcore Unreal-fanaten die Quake maar zozo vond, ik was (en blijf nog altijd) een fan.[/b:ef981b149c][/quote:ef981b149c] Mmh, volgens die review is UnrealII beter dan Unreal, maar zit UnrealII maar net boven het gemiddelde qua gameplay. Dus Unreal is dus een benedengemiddeld spel... en toch is de reviewer hardcore Unrealfan. Dat vind ik nogal vreemd eerlijk gezegd.
Link naar reactie
[quote:790717ae82="Count Uilesnor"]Ik had net een vreemde ontmoeting. Ik kwam uit het water, bleek er een Skaarj op zijn buik naast me te liggen. Het beest keek me wel aan, maar scheen niet van zins me aan te vallen. Ik kon er gewoon omheen lopen; hij keek me aan maar bleef lekker liggen. Even een screenie gemaakt: [img:790717ae82]http://www.xs4all.nl/~mmimn/images/Skaarj.JPG[/img:790717ae82] P.S. Toen ik wegliep, viel hij me hij me alsnog aan. Het kwetste me enigszins dat onze prille vriendschap in de kiem gesmoord werd. ;-)[/quote:790717ae82] Hmmm waar is dit? Die skaarj ben ik geloof ik niet tegengekomen!
Link naar reactie
Het is in de eerste missie (de missie waar die gozer die je volgde met camera's naar beneden gegooid wordt.) Op een gegeven moment ga je naar buiten, na eerst nog een Skaarj gesloopt te hebben en wat van die 'aapbeesten' (die hoog op de rotsen links en rechts staan) kom je bij een brugje. Weer een Skaarj. Dan sta je voor wat flinke plassen. Je moet rechtsom, maar je kunt ook eerst even linksom gaan. Als je dit gedaan hebbende vanaf links de plas in gaat, ligt deze Skaarj op de oever van de overkant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...