Ga naar inhoud

Football World Manager 2000 probleem!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met dit spel. Nadat ik hem geïnstalleerd heb, geeft ie een foutmelding. ERROR! Cannot find file D:\FWM2000\Data\Currency.bin Ik hem al eens geïnstalleerd onder een andere compatibiliteit (Windows 2000/Me) en ook gestart onder een andere compatibiliteit. Beide werken niet. Wie kan mij ff helpen????????? Jeroen Paak
Link naar reactie
[quote:c1fd98a91f="jeroen87"]haal het bestand anders ff op van kazaa of grokster[/quote:c1fd98a91f] geen illegale praktijken he... :-? als D idd je CDrom is, dan kan het dus idd wezen, dat de CD naar zn grootje is.... :( jammer maar helaas, dan wordt het dus niks... of is D soms je 2e partitie waarop het gedownloade spel staat??? :wink:
Link naar reactie
D: is volgens de topic starter de cdrom drive : Als het de originele cd is, dan is de file corrupt, terug naar de winkel en ze moeten je een nieuwe geven (ze kunnen het testen door de file te kopieren naar de HD, zal dus niet lukken). Als het niet origineel is dan heb je de boel niet goed gekopieerd. Niet alle branders kunnen alle beveiligingen 100 percent duppen.
Link naar reactie
[quote:7c3c384452="Bosje"]D: is volgens de topic starter de cdrom drive : Als het de originele cd is, dan is de file corrupt, terug naar de winkel en ze moeten je een nieuwe geven (ze kunnen het testen door de file te kopieren naar de HD, zal dus niet lukken). Als het niet origineel is dan heb je de boel niet goed gekopieerd. Niet alle branders kunnen alle beveiligingen 100 percent duppen.[/quote:7c3c384452] so??? is toch niet de bedoeling dat er hulp wordt gegeven voor illegale troep.... daarom melde ik voorzichtig dat als het een download is, dat hij dus corrupt is... dan hoef je hem toch niet verder te gaan helpen. mocht de game illegaal zijn, dan koopt ie het origineel maar.... mocht ik ernaast zitten, :oops: , maar zo denk ik er over...
Link naar reactie
[quote:3cd80451c1="turbulence"][quote:3cd80451c1="Bosje"]D: is volgens de topic starter de cdrom drive : Als het de originele cd is, dan is de file corrupt, terug naar de winkel en ze moeten je een nieuwe geven (ze kunnen het testen door de file te kopieren naar de HD, zal dus niet lukken). Als het niet origineel is dan heb je de boel niet goed gekopieerd. Niet alle branders kunnen alle beveiligingen 100 percent duppen.[/quote:3cd80451c1] so??? is toch niet de bedoeling dat er hulp wordt gegeven voor illegale troep.... daarom melde ik voorzichtig dat als het een download is, dat hij dus corrupt is... dan hoef je hem toch niet verder te gaan helpen. mocht de game illegaal zijn, dan koopt ie het origineel maar.... mocht ik ernaast zitten, :oops: , maar zo denk ik er over...[/quote:3cd80451c1] Turbulence, ben het met je eens, ik heb er ook mijn gedachten over, echter het kan ook zijn dat hij probeerde te installeren vanaf een veiligheidskopie die hij mag maken als ie het origineel heeft, en dat kon ik niet afleiden uit de gegevens. Dus voordeel vd twijfel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...