Ga naar inhoud

UT2003 0wnage!!!


Aanbevolen berichten

[quote:62ad604c9a="Juggernaut"]Het schijnt!!! Dat de hele [ELF] clan uit aimbotters, triggerbots, en andere cheaters bestaat! :evil:[/quote:62ad604c9a] Ik heb idd ook geruchten gehoord dat er een clan (en mogelijk meerdere :() dat soort dingen vaker gebruiken ... :( '(Mad)Hatter' (ik ken de 'echte' spelling van dat alias niet, dus let op met schelden !) schijnt ook zo iemand in zo'n cheaters-clan te zijn. // turbulence alhoewel de kans dat je een 'goede' key genereert bij een goed systeem vrij klein hoort te zijn, is het nooit uit te sluiten dat ze 'per ongeluk' met een brute force-methode een goede key vinden. Kijk maar hoe de laatste '56-bit'-sleutel werd gekraakt in een wedstrijd ...
Link naar reactie
nou, eigenlijk wel... das het lompe van UT2k3.. als je es naar halflife kijkt.. die is al zo'n 6 jaar oud en nog kan niemand over internet spelen zonder legale cdkey.. bij UT2k3 kun je heel makkelijk een cdkey downen en gewoon daarmee over internet spelen.. hij heeft er ook geen problemen mee als je met 2 dezelfde CD-keys tegen elkaar speelt!
Link naar reactie
[quote:65c8dfafc4] Salv Geplaatst: 10 Jan 2003 21:34 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- tja wat moet ik zeggen. Richt je niet schiet je mis. Ik heb zelf ook nog wel eens cheater in Ut1 gezien. Gastjes die met 3 headschots (sniper) nog blijven leven. tot verbazing rennen ze dan schieten weg en vallen ze ondertussen ook nog naar beneden van een stelling a 10 meter. [/quote:65c8dfafc4] wil niet vervelend doen maar een aimbot zorgt er alleen voor dat je niet kan missen, zeker niet zo goed in engels :P Dit kom je wel eens in sof2 tegen, wordt je vanaf kilometers weg, met 1 of 2 schotjes van het standaard pistooltje door je hoofd geknald, ja dan weet je al hoe laat het is (alhoewel ik zelf ook weleens zulke mazzel heb dus zeker weten doe je het nooit)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...