Ga naar inhoud

Vast in Mafia!! Hellup!!


Aanbevolen berichten

Beste gamers, Ik zit al een paar dagen vast in mafia :( Ik weet niet hoe ik uit het level moet komen. Het gaat om: [color=blue:ef389fb3d5]"You lucky Bastard - The Harbor"[/color:ef389fb3d5] Je komt aan met de auto en vervolgens wordt je van alle kanten beschoten (terwijl je achter de auto ligt). Vervolgens schiet je alle bewakers over hoop (komen met trucks etc de boel blokkeren). Vanuit de hijskranen wordt je door snipers beschoten. Ik heb al deze figuren al dood, zelfs de onschuldige werklieden heb ik maar vermoord (je kan niet tegen ze praten dus ook geen extra info). De witte vlucht auto staat op de plek waar ie in het filmpje ook staat, maar er staan geen personen bij. De (trein?)deuren zijn gesloten en nergens kan je het gebouw enteren :( De trein (aan het begin van het terrein) staat klaar om te vertrekken, moet ik hier soms iets mee doen? Ik heb al vanalles geprobeerd bij die trein (er liggen ook handgranaten). Maar laten rijden lukt niet :( Wat doe ik verkeerd en/of wat moet ik doen om uit dit level te komen.. Alvast bedankt :wink:
Link naar reactie
[quote:7bec892fce="2FAST"]Beste gamers, Ik zit al een paar dagen vast in mafia :( Ik weet niet hoe ik uit het level moet komen. Het gaat om: [color=blue:7bec892fce]"You lucky Bastard - The Harbor"[/color:7bec892fce] Je komt aan met de auto en vervolgens wordt je van alle kanten beschoten (terwijl je achter de auto ligt). Vervolgens schiet je alle bewakers over hoop (komen met trucks etc de boel blokkeren). Vanuit de hijskranen wordt je door snipers beschoten. Ik heb al deze figuren al dood, zelfs de onschuldige werklieden heb ik maar vermoord (je kan niet tegen ze praten dus ook geen extra info). De witte vlucht auto staat op de plek waar ie in het filmpje ook staat, maar er staan geen personen bij. De (trein?)deuren zijn gesloten en nergens kan je het gebouw enteren :( De trein (aan het begin van het terrein) staat klaar om te vertrekken, moet ik hier soms iets mee doen? Ik heb al vanalles geprobeerd bij die trein (er liggen ook handgranaten). Maar laten rijden lukt niet :( Wat doe ik verkeerd en/of wat moet ik doen om uit dit level te komen.. Alvast bedankt :wink:[/quote:7bec892fce] Warm, je hebt gelijk dat je wat moet doen met de trein. Als je goed kijkt zie je dat de zwarte trein (twee wagons dacht ik) door het spoor wordt geleid tegen de deur van een loods. Nu moet je een blok voor de wielen van die trein weghalen. Nu komt er een filmpje. De trein knalt tegen deur, boem, deur open. Nu kun je naar de lucky bastard. Maar pas op, in de loods zitten nog een paar gasten met shotguns. En aan het eind staat the lucky bastard met een tommygun.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...