Ga naar inhoud

GBA SP: vette gadget!


Aanbevolen berichten

Wie heeft de Nieuwe GBA al gecheckt? Hoewel ik qua graphics meer de voorkeur aan Pc en Next-gen geef ziet deze gadget er toch wel heel vet uit. Ik denk dat ik er misschien wel een koop, leuk voor in de auto op vakantie. [img:64d53dc0d9]http://www.nintendo.co.jp/n08/hardware/gbasp/main.jpg[/img:64d53dc0d9] nieuw aan deze GBA: -licht achter de tft -inklapbaar Nintendo adverteerd met nog veel meer 'nieuwigheden' maar die moet je maar laten voor wat ze zijn. [url=http://gamespot.com/gamespot/stories/screens/0,10865,2908150,00.html?page=8]GBA sp[/url] Maar waar die Sp voor staat? :roll:
Link naar reactie
Juist die andere nieuwigheden zijn top! Breedband adapter voor de NGC, Metroid en Zelda datums! Maar die GBA SP is een leuk ding en ik zal er waarschijnlijk wel een halen, niet op de launch dag (mijn GBA voldoet nog) maar dat tie er zal komen staat haast wel vast. Weer een Indigo denk ik. Kwa graphics is hij gewoon gelijk aan de "oude" GBA, alleen de backlight is wel een erg mooie optie. En ik moet zeggen voor portable gaming zijn die GBA games echt top hoor, goed speelbaar en mooie graphics. Kan em iedereen wel aanraden.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Inderdaad vet die GBA SP, heb hem eergisteren even mogen bespelen in de E-Plaza. Het enige neppe vind ik dat ik al een GBA heb en dat Nintendo tentijde van de GBA voor de volle 100% volhield dat er voorlopig nooit een backlite zou komen in een GB. Damn... ik vind dat ze verplicht zijn een inruil actie te houden! Of dat je op zijn minst flinke korting krijgt als je al een GBA hebt.
Link naar reactie
Er zit gewoon zo'n poort op voor die multiplayer kabel. Dus je kan hem wel op je cube aansluiten. Ik vind het alleen heel jammer dat Nintendo geen Donkey Kongs gaat poorten. DK3 in je GBA(SP), wat zou dat mooi zijn. Als dat zou kunnen zou ik gaan huilen van geluk :cry: Maar jammer. RARE heeft zijn banden met Nintendo gebroken.
Link naar reactie
Ik weet zelf niet ofdat Nintendo de rechten nog heeft. Donkey Kong is van hun, da's 100% zeker. Maar alle andere characters zoals: dixie, kiddy en diddy zijn volgensmij niet van hun maar nog steeds in eigendom van Rare. Evenals de achtergrondfiguren: crancky, die opa, die beren met die herbergen etc... Als dat zo is zal het zeker jammer zijn. Al hoorde ik laatst wel iets over een nieuwe DK. Tja, je bent er mee opgegroeid, dus vergeten doe je het niet. En ik vind het de allerbeste platformserie van de SNES. Als ik heb een keertje opnieuw uitspeel ben ik voor een jaartje of 3 genezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...