Ga naar inhoud

GTA doet het niet!!


Aanbevolen berichten

Help! Ik heb het spel GTA 3 geïnstalleerd met cd1 en als ik hem dan start met cd2 erin (zoals gevraagd) komt alleen een vakje in het midden van het scherm met het Rockstar logo. Verder doet ie niets! Ik heb een AMD Athlon 2000+ (1,667) en 320 mb int. geheugen met een Gigabyte ati radeon 9000 64mb. Daarbij heb ik windows xp professional nederlandse versie. Kan iemand mij helpen? Pleaeaease? Bij voorbaat dank, Jean
Link naar reactie
nog maals herintalleren als het dan nog niet wil lukken, kijk eens welke achtergrondprogs er draaien tijdens installatie, zet zoveel mogelijk af (zeker virusscaner, die kan soms installaties storen door ze te scannen), als het dan nog niet lukt eens installeren bij een vriend op zijn pc, als et daar niet lukt wil dit zeggen dat jouw cd corrupt zijn (foute, beschadigde bestanden enz..) als het daar wel lukt ligt het aan je OS (xp in uw geval), ofwel heb je niet de goede drivers, kijk ook eens of je niet directx 8.1 nodig hebt om dit spel te splen en of die geinstalleerd is. of nu nog het stomste, brows eens door je installatie cd en kijk of je niet o de verkeerde exe file drukt om het boeltjete installeren (klinkt ongelooflijk stom, maar ik heb het eens gehad, er stonden 2 setu icoontje op cd en ik gebruikte het verkeerde :oops: ) als je het niet kan oplossen ligt het waarschijnlijk aan het feit dat gta3 XP prof misschien niet ondersteund, maar dat zou mij verwonderen. veel plezier ermee :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...