Ga naar inhoud

Catan online spelen maar problemen met proxy-server


Aanbevolen berichten

Ik heb hier ISA-server op een W2k-server draaien (beide met de laatste servicepack en alle bug-fixes geinstalleerd). Nu wil ik hierachter Catan spelen. Dit dus op een PC achter mijn proxy en firewall! Gegevens: Mijn stations werken als SecureNAT-clients. Verder werkt ook de web Proxy client. Ik wil zeker GEEN firewall client instaleren, dus schrijf mij aub dat dit wel nodig is. Verder staat in mijn Enterprise Site & content rule dat iedereen overal naartoe mag gaan met alle "content-groups'. In de Enterprise Protocol properties staat dat DNS Query; DNS Zone Transfer; FTP; FTP Download only;FTP Server; HTTP; HTTPS; ICQ2000; NNTP; NTP(UDP); POP3; SMTP; Telnet ten alle tijde zijn toegestaan. Verder heb ik een WEB-server en FTP-server geplublseerd (wat een vertaling :-) Internet-aansluiting is Chello. Nu komt het: Om dit te spelen heb ik het volgende programma gekregen: Wannagame.exe. Als ik dit echter opstart krijg ik de volgende foutmelding: windows socket error (10053), on API 'Send' Ik heb de volgende IP-Packet filters op de ISA staan: catan inbound 113 to 6667 catan inbound 6667 to 113 catan outbound 113 to 6667 catan outbound 6667 to 113 alles met het TCP-protocol (want ik had nu eenmaal gelezen dat ik een aantal portforwarders aan moest zetten :-) Ook alle ander standaard packet filters staan aan Op het externe netwerk staat alleen Qos en TCP/IP aangezet. Verder geen enkel protocol, client oid. Wat moet ik verder nog instellen om Catan te kunnen spelen mbv deze configuratie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...