Ga naar inhoud

Ps2 ombouwen?


Aanbevolen berichten

er wordt een chip ingezet je hebt verschillende chips zoals met boot cd zonder bootcd met boot cd dan moet je eerst die bootcd erin doen als je het menu krijg druk je opstart dan vraagt die om het spel doe het spel er in en druk op x zonder bootcd spel erin en spelen en als je hem ombouwt dan kan je gekopieerde spellen en ook illegale spellen op je ps2 spelen maar let op je bent wel gelijk je garantie kwijd als je hem ombouwd
Link naar reactie
Bouw die playstation alsjeblieft niet om ik heb er ook een gehad en die was binnen een maand al gaar Ook hebben nog 5 vrienden van mij er een en bij 3 van hen die hem hebben omgebouwd is ie gaar of moet je hem op zijn kop neer leggen voor dat ie het doet en die andere 2 laggen ons uit... Laat dat ding noumaar zoals die is, hij gaat misschien ff mee als die omgbouwd is maar gaat uiteindelijk de pijp uit laterz
Link naar reactie
Als de ombouw ''goed'' gebeurd wordt een kleine chip onder de printplaat van de playstation gesoldeerd, zo wordt er een soort omleiding gemaakt voor de signalen die normaal door de printplaaat heen gaan... Mijn ps2 had ik opengemaakt en bij mij hadden ze dus de chip met een soort tape vastgezet, nou wat denk je dat er gebeurd wanneer je een uurtje speelt... het tape gaat smelten en je computer is dus gaar. Een veel voorkomend probleem is ook dat de lens van de PS niet meer in de juiste stand gaat staan en dus de cd's niet meer kan lezen. De ripper-chip ript als het ware de cd gelijk dus hoef je geen opstart cd of speciale memory card te gebruiken (niet dat het voor de schade uit maakt hoor) kijk eens op www.ripper-chip.com Wil je de PS ombouwen doe dat dan na een jaar, als je echt geen geld hebt voor spellen en ook geen vrienden met spellen.
Link naar reactie
kheb net een ps2 en ga hem ook laten ombouwen. je moet er wel rekening mee houden da da duur is, als je dat van te voren al wist had je beter een al omgebouwde kunnen kopen want die zijn gewoon goed. je moet in ieder geval zorgen da die MOD chip goed is en laat inbouwen bij iemand waarvan je zeker weet da die het kan.
Link naar reactie
[quote:1db24d7481="jeroen87"]kheb net een ps2 en ga hem ook laten ombouwen. je moet er wel rekening mee houden da da duur is, als je dat van te voren al wist had je beter een al omgebouwde kunnen kopen want die zijn gewoon goed. je moet in ieder geval zorgen da die MOD chip goed is en laat inbouwen bij iemand waarvan je zeker weet da die het kan.[/quote:1db24d7481] Je moet je toetsenbord laten na kijken, iedere keer waar je daT bedoelt, staat er da :wink:
Link naar reactie
Ik heb zelf geen ps2 maar heb wel kenissen die er een hebben , ook omgebouwd en ze hebben er totaal geen problemen mee, wat die kerel daar zegt, dat ze die chip er aan geplakt hadden kan niet, eerst solderen ze en dan kan het zijn (omdat de chip niet zou hangen zweven in de box) dat ze hem vastkleven op het bord, die tape kan vogens mij dan ook niet smelten zo'n bord word nu ook niet zo warm. Waarschijnlijk is hij in somige gevallen slecht gesoldeerd, maar zoek eens wat rond op het net wie er zich daar allemaal mee bezighoud, 1 kennis van mij heeft hem laten ombouwen in een electronicawinkel en die gaven er nog eens 6 maand garantie op (ja, op de ps2) die wisten blijkbaar waar ze mee bezig waren. Moraal van het verhaal : laat hem gerust ombouwen maar door iemand die er ervaring mee heeft ps : ps2 ombouwen is inderdaad niet illegaal, spelletjes kopi"eren ook niet, maar het distributeren van kopien wel. Je mag bv een kopie maken van een spel voor jezelf (als backup) of als je 2 ps2 hebt staan (een boven een beneden) en je wilt hetzelfde spel boven en beneden spelen zonder het spel steeds te moeten versteken. je mag bv ook een muziek cd kopieren voor bv thuis en eentje voor in de auto, allemaal perfect legaal.
Link naar reactie
Ik ken een winkel in dordrecht die 1 jaar garantie geeft op ombouwen (alleen op de mod chip). Ik vroeg of ze ervaring hadden en die man zei "we hebben heel wat ervaring", ik zei ongeveer 5 jaar? "die vent zei , ja iets meer. Dus ik vertrouw die winkel, en ik ga mijn ps2 toch laten ombouwen. Maar het is zo duur. 169 euro!!! Eerst effe sparen en daarna laat ik het ombouwen. [edit by Speedy] Nee dat mag niet [/edit by Speedy] Groetjes...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...