Ga naar inhoud

HELP vreemde fout in mahjongg empire van egames


Aanbevolen berichten

kunnen jullie me helpen? ik heb mahjongg empire van egames geinstalleerd maar iedere keer dat ik het speel veranderen na een tijdje de stenen in een bont vloerkleed.(ik kan het niet op een andere manier omschrijven). dan moet ik het spel afsluiten en weer opnieuw opstarten. daarna gaat het weer even goed. het kan 5 sec. goedgaan maar soms ook 10 tot 20 min. het spel is geschikt voor windows xp. vantevoren stel ik de beeldscherm resolutie op 800x 600 met 16 bit kleurendiepte (staat aangegeven op de verpakking) ik heb directx diagnose uitgevoerd zonder fouten tegen te zijn gekomen. vervolgens het spel gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft de zelfde fout maken. WETEN JULLIE EEN OPLOSSING????? mijn configuratie: windows xp pro - GA-7VAXP mobo(gigabyte) - 512 mb ddr pc 333 geheugen - amd athlon xp 2000 processor - geforce 2 titanium(voorzien van de nieuwste nvidia drivers) - geluid onboard -30 gig. harddisk + 80 gig. harddisk
Link naar reactie
[quote:a3fb04901e="bjella"]het spel is geschikt voor windows xp. vantevoren stel ik de beeldscherm resolutie op 800x 600 met 16 bit kleurendiepte (staat aangegeven op de verpakking) [/quote:a3fb04901e] Het terugzetten van je resolutie en kleurdiepte hoeft doorgaans alleen bij zeer oude spellen. Ik ben bang dat je dat XP-compatible met een korreltje zout moet nemen. Probeer anders een mailtje naar de [url=http://www.egames.com/_asp/content.asp?nav=support&con=service]leverancier[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...