Ga naar inhoud

battlefield 1942: road to rome!!!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

[quote:f9d5becadc="bmw"]en hier???????[/quote:f9d5becadc] In dit artikel staat dat het hier komt op 23 jan. Dan moet een van de datum's fout zijn. We krijgen natuurlijk niet een spel eerder dan amerika. [url]http://www.gamez.nl/_statisch/nws.3904.phtml[/url] Er staat hier ook dat het in Nl een andere titel krijgt. De andere datum's komen van [url]www.tothegame.com[/url]
Link naar reactie
  • 5 weken later...
[quote:6a91bb69b9="bmw"]heb laatst op de officiele ea site gelezen dat er een expansion pack van battlefield komt. betreft hier de oorlog in zuid-europa. heeft iemand enig idee wanneer deze pack uitkomt?????[/quote:6a91bb69b9] Hij is uit...heb hem vanmiddag even gescoort bij de plaatselijke gameshop! Zeer vette maps, nieuwe tanks en noem maar op! Verplichte kost voor de fans dacht ik zo! Ga nu weer verder met spelen! Wohooo!
Link naar reactie
[quote:996688ef76="rombaft"]wel dan mogen ze hun roed to rome houden, ik betaal geen 30 euro voor een extra level, ik heb al eens 50 euro mogen neertellen voor het spel.[/quote:996688ef76] Niets maar 1 extra level..... 6 MP levels, 2 nieuwe legers (italiaanse en franse huurlingen), 8 nieuwe voertuigen en nieuwe wapens zoals de britse sten submachine gun..... vind je het spel gaaf koop die expansion dan gewoon hij is het zeker waard!!!
Link naar reactie
Dan zeg ik nog steeds : 'maar' 6 levels, een paar extra voertuigen, wat nieuwe skins & wapens ... Dat vind ik echt geen 30 Euro waard. Als het de helft van de prijs was, dan was er nog iets in orde. Maar dit ? Het bonuspack van DE voor UT'03 had al 5 levels (+/- 200 Mb unzipped) . Dat van Epic krijgt straks 9 levels, 3 gametypes plus wat mutators en naar het schijnt een hele hoop static meshes & textures (+/- 200-300 Mb unzipped) ... . Alles bij elkaar een hele cd vol voor niks. Voor IL2 hebben we in de patches een hele zooi vliegtuigen erbij gekregen ... (waaronder een russisch straaljager & de Stuka) Dus waarom denk je dat die expansion voor BF1942 wat magertjes overkomt bij sommige mensen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...