Ga naar inhoud

counterstrike fatal error ???


Aanbevolen berichten

ik speel counterstrike cs1.5 en iedere keer waneer ik het gespeeld heb (het draaid normaal) en ik probeer te herstarten of win 98 se af te sluiten krijg ik een fatal error die lijkt op fff:000:fff ofzo kan iemand me vertellen wat hieraan te veranderen is ? herinstalleren van halflife of cs helpt niet. de pc sluit wel goed af waneer het spel niet gespeeld is of enkel andere spellen gespeeld zijn (is mijn beeld of geluidskaart mischien verkeerd geinstalleerd ?) ik hoop op een antwoord want dit is verschrikkelijk lastig.
Link naar reactie
Is dat nou wel een verstandige opmerking? Het zijn niet de enige problemen in ME die daar staan, niet te spreken over de vreemde foutmeldingen, had er laatst 1 op m'n andere PC: [b:70511c193e]<Onbekend>: <onbekend> heeft een fout veroorzaakt in <onbekend> <onbekend> wordt nu afgesloten.[/b:70511c193e] Das zou typisch zo'n ME foutmelding die alles lekker duidelijk maakt. En ik denk niet dat het zoveel uit zal maken, behalve misschien een eventuele format die je erbij gaat gebruiken. Maar misschien heeft de topicstarter inmiddels wel een antwoord.
Link naar reactie
[quote:b35e861d2b="m021"]Update ook eens andere dingen! Zoals Nieuwe versie CounterStrike Nieuwe versie Windows. Nee NIET 2k of XP, maar bijvoorbeeld ME. Er wordt veel gezeurd op ME maar als je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=77982]deze[/url] aanwijzingen toepast werkt het beter dan 98![/quote:b35e861d2b] cs 1.5 is de NIEUWSTE versie dus dat zit goed. Ik zou toch proberen eventueel alle drivres te updaten via 4in1 ? videokaart drivers.... anders een schone install (format).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...