Ga naar inhoud

Ut2003 breekt telkens spontaan af,hoe kan dat?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net UT 2003 weer geinstalleerd. Ik heb windows Xp prof en heb een RAID0 configuratie. De Hd 's heb ik verdeeld in vier partities van elk 10 Gb. Ik heb UT op de D:(2e) partitie gezet. Als ik het spel opstart wordt het na een minuut ofzo,spontaan weer afgebroken en krijg ik het bureaublad weer te zien. Ik hoor dan eerst zo'n tik in de speakers,die je ook hoort als je een programma opent,en gelijk wordt dan het spel afgesloten. Die tik hoor ik overigens wel vaker,en vind ik behoorlijk irritant! Het is volgens mij één of ander programma maar ik kan niet ontdekken wat. Ik heb Norton antivirus 2003 erop staan.Voordat ik Ut opstart zet ik die ook uit. In de system tray zie ook geen actief programma staan ofzo. Ik baal er gruwelijk van,want ik kan zo niet Ut spelen. Wie heeft er misschien een oplossing? Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:b0c8f713b5="wouterwouter2"]die tik komt waarschijnlijk van het geheugen. (heb je het ook tijdens het opstarten?) misschien zou je je geheugen eens moeten laten testen. zijn wel progjes voor ofzo.[/quote:b0c8f713b5] Nee,dat is het niet. Mijn geheugen is 100% in orde :P Het is zo'n windows tik. Die je kunt programmeren bij bepaalde gebeurtenissen,zoals een prog opstarten of afsluiten of id. Ik hoor hem ok als ik outlook express afsluit. Weet bijna zeker dat het een progje is dat de ellende veroorzaakt,maar kan er alleen niet achterkomen wat. Ook niet dmv ctrl alt del.
Link naar reactie
En wat is 'svchost' voor iets ? Dat komt een aantal keren voor ... inclusief een 18 Megabyte versie ... *ouch* Overigens : kent XP zoiets als 'automatisch backups van het systeem' zoals ME dat ook heeft ? Mogelijk dat dat UT'03 ook verpest ... spellen kunnen zowiezo slecht tegen 'vreemde' programma's. Mogelijk is er nog een Norton-functie actief die je vergeet bent uit te zetten als je je AV-pakket afsluit ?
Link naar reactie
Heb net partitie c en f samengevoegd en nu lukt het wel goed! Snap het ook niet. Overigens,ik zei hiervoor geloof ik dat Unreal op de d partitie stond,maar daar bedoelde ik dus f mee. Ik heb alleen de snelkoppeling moeten veranderen,en nu werkt het dus wel. Ik heb de partities gemaakt met Partition Magic 8.0. Wat betreft Norton heb ik er ook Ghost 2003 opstaan,en Nav 2003. Ben blij dat ie het doet iig :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...