Ga naar inhoud

UT2003 auto rijden


Aanbevolen berichten

Volgens mij wel. Het is een map genaamd VehicleDemo.ut2 en als je die kopieert en de kopie de naam DM-VehicleDemo.ut2 geeft dan kun je die laden in deathmatch. De auto is snel gevonden, slechts een schakelaar gebruiken. Als de handel zegt dat je de [USE] toets moet gebruiken om de auto te gebruiken dan moet je maar even uitzoeken welke dat is. Bij mij was het de U toets.
Link naar reactie
Het is een testmap ter demonstratie van het gebruik van auto's in de Unreal-engine. Met name bedoeld om Mod-teams een idee te geven hoe alles aan elkaar geplakt moet worden. 't is geen echte 'standaardmap' die je zonder problemen op een server kunt spelen (vandaar dat de naam ook niet DM- begint zoals alle andere deathmatch-maps). Overigens : je hoeft de map niet te hernoemen. Gewoon 'open VehicleTestDemo' in de console om het ding te starten :)
Link naar reactie
HAHA je klan het zowieso beter niet doen. Ik had het al gelezen op planetunreal voordat ik ut03 had en heb het eens geprobeerd, bleek er maar 1 spawnpoint te zijn en ik had 12 bots of zoeits aan staan. Met die outo is trouwens schieten wel erg makkelijk en de camera werkt nog niet helemaal goed, nog even wachten op een of andere update voordat je je eigen race game kan maken met de ued
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...