Ga naar inhoud

RALLY CHAMPIONSHIP


Aanbevolen berichten

leuk spel he? :D En als je het toetsenbord insteld als controller, kun je dan wel kiezen of je automatisch of handmatig schakelt? En anders misschien de nieuwste drivers voor je stuur installeren (zie site van de fabrikant)? Mocht het allemaal niet werken dan is het flink oefenen :p Het is zeker te doen hoor schakelen. Ik speel het spel zelf met het toetsenbord en schakel ook handmatig. Gaat perfect!
Link naar reactie
hmmm dan zou het toch aan het spel moeten liggen. Heb je de patch al geprobeerd? De demo is uiteraard nogal beperkt (slechts 1 race). Ik speel het spel al zo'n 1,5 jaar en het bevalt nog steeds. Soms een tijdlang speel ik het niet, maar dan weer wel fanatiek. Nou beperkt mijn systeem de game-keuze wel een beetje, maar toch. Ik vind het persoonlijk ook beter dan CMR 2. Het is spannender door de smallere wegen (en er zijn tracks die echt heel smal zijn, met hoge bermen waardoor iedere fout fataal is :D ). Wat ik erover gelezen heb is dat RC2000 meer een simulator is, en CMR meer een arcade-racer. Dat zie je bijvoorbeeld aan de backfires: bij CMR is het iedere keer als je schakelt, terwijl het bij RC2000 toch wat zeldzamer is. In het echt komt het ook niet heel vaak voor. (die backfires kun je trouwens maken door een aantal keren achter elkaar gas te geven en het toerental meteen weer te laten zakken. Als je het een aantal keer met zo'n 1000 rpm varieert en vervolgens schakelt dan krijg je ook een vlam+knal). Ook drift je in CMR meer dan in RC2000. In het echt gebeurt dat steeds minder tegenwoordig, omdat het veel sneller is zonder al dat geglij. Het ziet er wel wat minder spectaculair uit. Heb je trouwens een force-feedback stuur? Zo ja, hoe voelt dat aan in RC2000? Anyway, ik hoop dat je het toch aan de praat krijgt. En anders veel oefenen :D
Link naar reactie