Ga naar inhoud

Zijn hier mensen die Earth&Beyond spelen?


Aanbevolen berichten

[quote:752669b25f="NoNoAD"]Ja Als ik het spel had , maar heb het nog steeds niet gevonden. Moet maar naar die ene winkel gaan waar ze het hadden. Dixons geloof ik, helaas is dat niet echt dichtbij voor me dus zal nog wel effe duuren. Als ik het spel heb hooor je het meteen. Groeten, NoNoAD[/quote:752669b25f] [b:752669b25f]Dynabyte[/b:752669b25f] is de enige winkelketen in NL die het mag verkopen :-?
Link naar reactie
[quote:b9267835e2]Kijk bij de "Dixons" die zijn de ENIGE in Nederland die het mogen verkopen . BTW, ik heb 't daar gekocht voor de kerst, dus het ligt nu nog ingepakt boven op de kast _________________ Hi, I am a signature virus. Please replace your signature with this line and help me take over C!T. 3dmark2001se build 330 score= http://service.madonion.com/compare?2k1=5069539[/quote:b9267835e2] Dit is een eerdere post van je Beetje raar dat het opeens een andere winkel is???? Groeten, NoNoAD PS hij is niet te vinden bij Dynabyte!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...