Ga naar inhoud

DEMO VIETCONG SUCKS


Aanbevolen berichten

Ik heb eens de demo van vietcong afgehaald (alleen multiplayer beschikbaar), van waar men het lef heeft gehaald om in deze tijd van grafisch ongeziene prestaties en gameplay zoals nooit tevoren neer te zetten een spel uit te brengen (die beruchte vietcong dus), waar je fantasie nodig hebt om iets te herkenen, je karakter zo stroef loopt als een geroeste vijs, geluid waarvan ik denk dat het gemaakt is met een gramofoon, wel dat weet ik niet, als de ontwerpers van dit spel denken dat dit een topper of dat er zelfs winst zal gemaakt worden met een misbaksel als dit zitten ze er serieus naast. In mijn ogen de slechtste first person shooter van dit moment.
Link naar reactie
graphics vind ik er absoluut niet slecht uitzien hoor. Het geluid is niet echt speciaal (lees goed) maar dat vind ik absoluut niet het belangrijkste bij een fps. En er zitten ook nog wel een aantal bugjes in (waarvan er wel een paar opgelost zijn in de patch). Maar wat je dus zegt over de graphics ben ik het echt niet eens, ze dragen echt goed bij aan een broeierige jungle sfeer en ze kunnen zeker mee met de huidige graphics spellen. (misschien dat jij ze beter ziet in je glazen bol). [i:4cfaeb6cc9]Erg intelligente topictitel trouwens[/i:4cfaeb6cc9]
Link naar reactie
tja ... foto's als textures vind ik idd ook nooit zo mooi overkomen als handgemaakte textures. Als je nooit een fps gespeeld hebt waar de mensen niet met 30 km/h rondrennen dan zal de 'slome' snelheid tegenvallen. Ik vond het qua snelheid wel overtuigend. Dat het geluid van mindere kwaliteit is ligt mogelijk aan het feit dat men de grootte van de download enigszins in de hand wilde houden. Overigens : tenzij je de wapens in het echt hebt gehoord denk ik dat je zowiezo geen uitspraak kunt doen over de kwaliteit ervan. De meeste films gebruiken sterk opgepoetste geluiden die absoluut niet op het echte spul lijken ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...