Ga naar inhoud

Dungeon Siege werkt niet goed op XP


Aanbevolen berichten

Weet iemand misschien of er een pach is voor het spel Dungeon Siege (Dat gemaakt is door microsoft!!!) zodat ik dit spel goed onder win xp kan spelen, ik heb namelijk dit spel goed werkende op mijn win 98 pc, maar op de xp pc doet deze het niet. Ik heb SP1 voor XP en de laatste detonator van Gf4, waar het hoofd probleem in zit is de resolutie, ik zie dat deze 800x600 of 640x480 in het spel is terwijl in het spel zelf staat aangegeven dat deze gewoon 1024 zou zijn. Dit heb ik bevestigt door in het spel 800x600 te kiezen en toen zag het beeld er hetzefde uit (te veel naar rechts geschoven zodat links een zwart stuk zit en rechts een groot deel buiten het beeldscherm valt) Ook voor DS zelf heb ik geupdate naar V1.11 Wie weet een oplossing?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
[quote:ba166b987d="Chaoot"]Zelfde verhaal voor mij, XPhome, GF3Ti200, met zowel de nieuwste als met oudere drivers gaat het perfect.[/quote:ba166b987d] hartstikke leuk, maar de openingspost dateerd van 25 dec :o is niet echt de gewoonte hier om oude draden onnodig omhoog te halen.... lees even de FAQ van het forum [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php]hier[/url] daar staan een boel regels in, oa ook het omhoog halen van ouwe draden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...