Ga naar inhoud

Fifa 2003 niet online te spelen vanaf pc in netwerk?


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn zoontje heeft fifa 2003 (legaal uiteraard) en wil, nadat hij flink geoefend heeft, nu online gaan spelen. We hebben 2 pc's in een netwerkje zitten. Vanaf de host (win98 SE) gaat online spelen prima, maar vanaf de client lukt het niet. Het internet is goed te benaderen vanaf de client (winXP machine). Surfen en e-mailen verlopen probleemloos. Voor het realiseren van ics maken we gebruik van AnalogX proxy. Als firewall hebben we Sygate personal Firewall geïnstalleerd. Bij wijze van test heb ik de firewall even uitgeschakeld, maar ook dat hielp niet. De XP Firewall op de client is uitgeschakeld. Is het überhaupt mogelijk om via een proxy online Fifa2003 te spelen? In de (wel erg beknopte) documentatie kan ik er niets over vinden.
Link naar reactie
ik heb bij een eerder versie dit ook wel eens geprobeerd maar zonder speciale software. Een gewoon net werkje ( wel twee maal win98se ) werkte goed. De eerste dient op te starten en aan te geven dat ie online wilt spelen ... maar dat wist je waarschijnlijk al. Het is trouwens een netwerkje via de router en een hub , dus niet direct aan elkaar gelinkt.
Link naar reactie
Nou, nee. Dat wist ik niet. En dat is ook eigenlijk niet wat ik bedoel. Ik wil gewoon dat mijn zoon vanaf 'zijn' pc via mijn pc op internet kan spelen terwijl ik gewoon aan het werk ben. Misschien dat ik deze vraag eigenlijk in het internetforum had moeten stellen, het lijkt toch meer op een internetvraag dan op een game-vraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...