Ga naar inhoud

gamepad vs joystick ???????


Aanbevolen berichten

Ik heb de Microsoft Sidewinder 2 ForceFeedback ( 90€) gekocht . Heel erg tevreden over je voelt presies hoe die vliegtuigen zijn want allemaal zijn ze echt anders in Battelfield1942. Ik heb ook IL2Stormohovik en dat is ook erg leuk om mee te vliegen alleen het is een stukkie moeilijker dan BT. Je kan namelijk heel veel instellen. En ik heb gelezen dat de logitech (80€) ook met een nieuwe kwam. Kijk of je in de winkel kan testen. Groeten. NoNoAD
Link naar reactie
Aan een joystick voor UT(03)/Sof2 heb je erg weinig, ht werkt gewoon voor geen meter. Met de muis kan je in een fractie van een seconde 180 graden draaien, doe dat maar eens met een joystick. Een gamepad is alleen leuk voor zoiets als THPS3 (straks 4) en een joystick voor vliegspellen (heb zelf een extreme digital van logitech)maar ja die worden nog nauwelijks gemaakt (de luke dan ik heb het niet over saaie sims). Als je perse een gamepad wiul koop een x-box dan moet je wel :wink: , maar ja daar kan je ook weer een muis voor kopen, en a;s je dat doet heb je straks op x-box life een enorme voorsprong op de rest en laat je de gamepad dus weer links liggen.
Link naar reactie
Joystick is als je een vilegfanaat ben evt ook schiet fanaat. Stuur is als je een race fanaat ben. Gamepad is hardstikke goed als je van alles en nog wat speelt. Goede merken zijn Microsoft Sidewinder (let op dat je een USB versie neemt, werkt dan ook onder XP en wordt nog gesupport door Bill Gates. De analoge versie worden niet onder XP ondersteund. Staat op hun homepage. Andere merken : Logitech, Gravis, Thrustmaster. Verder is het een puur persoonlijke keuze : bepaal wat je wil, gamepad of joystick. Ga naar een goede winkel en houd de apparaten in je hand, druk op alle knoppen etc.. Koop vervolgens het apparaat dat het lekkerste in JOUW HANDEN aanvoelt. Laat horen wat het si geworden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...