Ga naar inhoud

Bloodraynedemo!, mooi, leuk, veel moves en uiterst speelbaar


Aanbevolen berichten

Heb em net ook even gespeeld, vermakelijk spel moet ik zeggen! Veel moves en mooi uitgevoerd, en redelijke vrijheid, die volgorde die JaFO noemt heb ik bv niet aan gehouden, die gast op de submarine was bij mij als laatste aan de beurt. Die vent op de wc mocht er het eerst aan geloven ... heinz, bist du da (of iets in de trent :)) .... CRAAASH, hak hak hak, scherm kleurt rood .... heerlijk op kerst avond :lol:
Link naar reactie
Heb je toevallig gehoord wat er werd omgeroepen toen je de laatste doodde ? Ik was toen nog in 'slowmo'-mode en dus werd al het geluid vertraagt en zo goed als onverstaanbaar (mooi effect dat wel) ... Leuk detail is dat je ze soms stukken van hun kleding e.d. laat verliezen als je met de messen aan de gang gaat. Ook opvallend is dat je bepaalde vijanden niet met je 'harpoon' te pakken kunt nemen omdat ze zich daar met hun geweer tegen beschermen. Ook een aardig detail : als je (sommige?) vijanden genoeg verwondt rennen ze weg ... het kan dan voordelig zijn ze te laten lopen om ze naderhand als 'bloedvoorraad' te gebruiken. // Fr4ggie 'Bloodrage' is zoiets als 'quaddamage' in Quake. Rune had overigens ook iets dat net als bij BR op een soortgelijke manier werd 'opgeladen' ... In die tijd kun je vooral met je messen gruwelijk toeslaan. Normaal lukt het maar met enkele moves om dan ledematen af te hakken of iemand z'n romp doormidden te hakken o.i.d. maar dan is het een eitje. Vooral handig als je een zooitje vijanden binnen bereik van je messen hebt (zoals de etenszaal & radiokamer).
Link naar reactie
wat blijkt, eens wat ander sites bezocht waar er wat meer info op staat en bloodrayne draait onder windows 98, 2000, xp maar niet onder me, wat voor onzin is dat, is er hier iemand die er in slaagt het onder me te draaien? en nee, ik doe geen upgrade naar xp, heb dat al eens gedaanen ik had nog meer problemen dan met me, zeker met sommige hardware ondanks patches dus xp, go home
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...