Ga naar inhoud

Bloodraynedemo!, mooi, leuk, veel moves en uiterst speelbaar


Aanbevolen berichten

Size : 176,297,591 bytes *ouch* ... De filmpjes die ik tot nu toe heb gezien zagen er bloedlink uit ;) Zijn er andere links, deze lijken nogal overbelast ? :( [quote:f12f50cda4] [1.1] SYSTEM REQUIREMENTS Windows 98, Windows 2000, Windows XP 733 MHz Intel or AMD processor 128MB RAM 2 GB hard disk space 200 MB virtual memory 4x speed CD-ROM 64MB GeForce2 or Radeon video card Microsoft DirectX [1.2] SYSTEM RECOMMENDATIONS Windows XP Pentium 4 2.53GHz processor or AMD equivalent 512MB RAM 2 GB hard disk space 200 MB virtual memory 24x speed CD-ROM GeForce4 Ti 4600 video card Sound Blaster Audigy sound card Microsoft DirectX 8.1 [/quote:f12f50cda4] nog eens *au* ... ik dacht dat UT'03 zwaar was, maar dit is wel heel erg. En dat voor een spel dat ook naar de Gamecube, PS2 & X-box komt ... Who needs Lara Croft ? [img:f12f50cda4]http://www.bloodrayne.co.uk/gallery/pc/SNAG-0261.jpg[/img:f12f50cda4] 'meisjes .. met rooie haren ... die kunnen ...' :)
Link naar reactie
Ik schakelde bijna om de haverklap naar de desktop zodra ik m'n muisknop indrukte. Misschien dat ie in de war raakte door m'n dual-monitor setup (Ati R8500 / Catalyst 2.5 / Win98SE) ? Daar hebben D3D-spellen meestal net geen last van ... :( Maar verder een heel lekker spel ;) ondanks de problemen en de ietwat direkte besturing & beperkt zicht. Het liep super op 640x480 met alles op hoogste detail-niveau en het leek er op dat 1024x768 ook geen probleem zou zijn ... maar toen liep de demo helemaal vast. :( Als die problemen niet opgelost zijn in de volledige versie dan moet de pc-versie wel erg veel extra's bieden wil die leuk zijn.
Link naar reactie
Ook 'even' gedownload (176 MB). Mooi spel, zeker de moeite waard. Draait bij mij zonder problemen. Ook een fatsoenlijke demo, die je niet even in vijf minuten uitspeelt. Wat ik niet zo geweldig vind, is dat je nergens kunt saven? De titel is passend gekozen, het bloed vliegt je letterlijk om de oren. Niet voor de tere zieltjes. Ook al omdat de 'heldin' een vampier is. :-)
Link naar reactie
:( 1024x768 in 32-bit & hoogste detail-niveau geeft crashes e.d. In OpenGl kreeg ik de opmerking dat er te weinig geheugen voor textures zou hebben ... (toch vreemd voor een 64Mb kaart + 512 Mb systeemgeheuigen) 800x600 loopt heel erg vlotjes :) Wat me wel opviel was de verschrikkelijke hoeveelheid mist in de ruimtes. Je zou toch denken dat madam ver kon kijken ... Echt jammer is het ontbreken van een save/load-optie. Ik hoop dat dat alleen voor de demo geldt, maar ik vrees het ergste. :(
Link naar reactie
[quote:942dfcf092="gerben"]Je kunt heel ver kijken met die 'extruded view', toets 2. Je kunt dan echter niet meer bewegen, behalve de kijkhoek en vergroting.[/quote:942dfcf092] Weet ik ... maar ik vind de 'standaard-view' wel erg kortzichtig. Ter vergelijking : als je 'Facingworlds' van UT'03 in deze engine zou bouwen dan zou je nog niet eens de helft van dat level zien zonder gebruik te maken van dat 'extruded view'. En dat vind ik toch zeer mager voor een modern spel.
Link naar reactie
Maar die 'slowmo'-functie kun je de hele tijd gebruiken ;) Wat leuk was was hoe je de derde officier verast ... hij zat op de wc en ik had een 'panzerfaust' in m'n handen *evil grin* Eigenlijk was de allereerste die bij de onderzeeboot het lastigste omdat je dan nog geen echt goede wapens hebt en een heel zooitje van die Moffen op je dak krijgt. De tweede officier was alleen lastig doordat je moet zoeken waar hij staat en daarbij in die allereerste ruimte ook nog een paar keer wat raketten langs je vliegen. Overigens : ze is geen vampier maar een 'Damphyre' ... da's een half-mens/half-vampier a la Blade.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...