Ga naar inhoud

Werkt THE SIMS onder W2K?


Aanbevolen berichten

Ehm ... [url=http://thesims.ea.com/us/support/question53.html]The Sims[/url] [quote:86aed7478d] What are the minimum requirements for The Sims? To play The Sims you will need: [b:86aed7478d]Windows 95 or 98 [/b:86aed7478d] 233 Mhz or faster Intel Pentium processor or AMD K6 32MB RAM 2MB Video Card, 16-bit Color Capable - DirectX 7 Certified Sound card - DirectX 7 Certified 300 MB free hard disk space (additional space required for DirectX 7 installation and Windows swap file) [/quote:86aed7478d] Maar dat klopt ook niet helemaal, ik speel het onder ME ... :-?
Link naar reactie
[quote:1ac064c469="Boerke87"]Waarom zou dat niet onder Win2k spelen? Is toch geen superoud spel? En voor Zephyer: Er staat ook 'minimum requirements'. Je hebt dus minimaal Win95/98 nodig om het te kunnen spelen, staat nergens bij dat het op ME, 2k of XP niet kan. En zo niet dan zal er wel ergens een patch te vinden zijn die dat alles oplost.[/quote:1ac064c469] Klopt, maar het betekend niet dat het gespeeld kan worden onder andere OS'en toch ?? Althans... NT4 niet (laptop werkt nl. niet met sims op nt4)
Link naar reactie
[quote:24199317eb="De Geest Van Oirlo"]Het werkt onder XP, 2000prof, ME, 98SE, 98. Deze heb ik uitgeprobeerd :wink:[/quote:24199317eb] Hmm, dan maar even een quote van een net geopende topic van mij op een ander forum: [quote:24199317eb="mosymuis"]Ik ben na veel problemen van Windows XP teruggestapt naar Windows 2000, waar ik nu al een tijdje tevreden mee werk maar nu beginnen een aantal dingen op te vallen: de meeste games werken niet. Hitman 2 en nog een select groepje doen het prefect maar om een of andere reden doet bijvoorbeeld de "escape" toets in Q3 het niet. Op zich niet zo'n drama maar laat ik dat nou net nodig hebben om een team te joinen in een online potje CTF... en alleen toekijken is ook niet leuk. :( Verder hebben we RTCW MP dat niet eens wil opstarten, en The Sims geeft ook nog eens rare foutmeldingen als ik hem wil spelen. Op dat laatste spel ben ik wat dieper in gegaan en op verschillende websites lees ik dat er idd veel problemen zijn met Windows 2000, en dan vooral op het vlak met DirectX. (op zich logisch want als ik me niet vergis draaien Quake en Hitman met OpenGL) Nu heb ik al enkele parameters toegevoegd aan de snelkoppeling, iets wat zelfs op de officiele site wordt aangeraden, maar dat helpt niet. Toen heb ik het speciale programmaatje van de cd-rom gebruikt om hem op te starten in Win98 mode, maar niet dus. Daarna Service Pack 3 binnengehaald, en na een register wijziging was er bij de snelkoppeling eigenschappen een 3e tabblad bijgekomen waarmee ik het zooitje in Win98 modus kon simlueren (wat in XP standaard zit ingebakken) maar dat werkt dus ook niet. :? Is er dan toch alleen de oplossing om een upgrade te doen, terug naar XP? Of wint de aanhouder en kan ik met jullie tips toch alle games blijven spelen onder Windows 2000? Ik hoop op het laatste want het werkt allemaal perfect, behalve dat hoopje games wat ik toch graag zou willen spelen. :x[/quote:24199317eb] Hoe kèn dè? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...