Ga naar inhoud

Heeft iemand tips om teamkillers in spellen terug te pakken?


Aanbevolen berichten

hee Flex er is niet zo veel tegen te doen. Ik speel heel vaak RTCW en ga dan naar sites die Teamkilling ( FF ) uit hebben staan. Vaak Depot! Ik heb vaak de team killer er uit gevote, maar als het voten uit staat........ ja uuu dan kan je het beste weg gaan. Als een medic je dood shiet in een a twee schoten dan is dit geen teamkiller maar de medic die je weer tot de leefende wekt geeft je meteen 60Hp (hitpoints). Dit is beter dan iemand van af een bv 10Hp medic packs geven, want nu moet die medic niet 4 packs van 20Hp te geven maar 2 packs van 20Hp. :wink: :wink: en kan die dus weer iemand anders sneller helpen. Beetje klote geschreven maar meschien heb je er wat aan. Groeten, NoNoAD -[ds]-NoNoAD -[DTS]-NoNoAD ( Nieuw )
Link naar reactie
Wat je zeker nooit moet doen : - schelden ... - zelf gaan Teamkillen ... daar wachten die figuren net op! De beste opties : - de server verlaten - naar het andere team switchen ... - negeren (hoe moeilijk dat ook is) - de admin waarschuwen (een goede server heeft een actieve admin die via mail / icq / irc te bereiken is) En let er op dat sommigen zich gewoon kunnen vergissen. Ga dus niet bij de eerste de beste TK schelden. Geef ze de kans om om vergeving te vragen en probeer eerst uit te vinden of het geen nieuwe spelers zijn die het ff niet wisten.
Link naar reactie
Ik heb me er ook heel lang aan zitten ergeren bij CS (nu even geen commentaar op het spel plz! :wink:). Wat ook wel eens werkte is gewoon met de rest van het team afspreken dat je meteen bij de spawn die gast voor z'n kop schiet en dan lekker verder gaat spelen...Doe je dat een paar ronden lang dan is ie zo weg, geloof me. Ik heb nu dan ook een server waarbij dat niet voorkomt (FF staat uit) en daar is bijna altijd wel een admin. Dat is een van de enige servers waarop je fatsoenlijk kunt spelen en je komt er (bijna) nooit een cheater tegen. Voor de liefhebbers van zulke servers (reken dit nou niet als spam wat dit is mijn server niet): [b:e5d3cb2aea]RentOne.nl@213.239.172.152:27015/server.rentone.nl[/b:e5d3cb2aea]
Link naar reactie
in battlefield 1942 heb je dat probleem ook soms, ik erger er mij dood aan en de grap is dat het soms uit de hand loopt en iedereen begint zijn eigen team te mollesteren, er is niets aan te doen buiten naar een andere server gaan waar teamkill off staat of waar er normalere spelers zijn, 't is dan wel een zonde als je net op een goede server zat (kwestie van verbinding) ik vind wel dat de ontwikkelaars er rekening moeten mee houden als het het spel maken, wie heeft nu iets aan het feit dat je je eigen teammates kan neerleggen? Kwestie van realisme, pfff, 't is nog altijd een game en daar horen de vervelende realistische feiten niet thuis .
Link naar reactie
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het liefst speel ik zelf met ff aan omdat het realisme de uitdaging groter maakt. Ik speel dan ook vooral MOH en op de [u:21a561ff05]public[/u:21a561ff05] server van mijn clan staat ff (friendly fire) en realism altijd aan. Je zou zeggen een dodelijke combinatie maar er zijn echt zelden tot nooit problemen, de server is niet ingesteld dat er na een aantal teamkills gekicked word en toch gebeurt het bijna nooit dat er expres geteamkilled word. Vraag me niet waarom, maar het is zo :wink: en de server zit echt elke avond propvol. Het is natuurlijk wel zo dat er mensen zijn die de server in de gaten houden en wanneer er iemand lastig is word ie zonder pardon gebanned. Ik kan ook zo servers aanwijzen waar ff aanstaat en waar het gegarandeerd rellen is ( scores - 150 is geen uitzondering :lol: ) dus het ligt ook absoluut aan welke servers ff aan hebben en waar er dan problemen zijn. Dus speel je graag met ff aan (net zoals ik) zoek dan gewoon een server die een beetje in de gaten gehouden word en waar er gewoon mensen spelen die leuk spelen.
Link naar reactie
ik kom het de laatste tijd ook weer vaak tegen bij BF1942.. is er ook een command om een vote uit te roepen om iemand te kicken? vet irritant, ik had mn plane stuk, vroeg voor repairs, gastje op airstrip riep dat ik kon binnenkomen, ik landen, hij repaired me, komt er een fool met bazooka aan, en knalt me zo de eeuwige jachtvelden in :evil:
Link naar reactie
Ik vind het eigenlijk best een goed idee dat je ff-uit zou staan bij public servers. Er moet een soort kleure code voor staan [b:1e02ee5f78][color=blue:1e02ee5f78]Public[/color:1e02ee5f78][/b:1e02ee5f78] en bevoorbeeld [b:1e02ee5f78][color=red:1e02ee5f78]Teamplay[/color:1e02ee5f78][/b:1e02ee5f78] Dan zou dit meer duidelijkheid scheppen onder de nieuw komers en gevorderde spelers. In plaats van een Lock op de server. (spelletjes industrie >> hint :roll: hint :roll: ) Ps: Rtcw Kick mogelijkheid : typ in console je weet wel ( ~ ) het volgende /bind X /+salute de X is voor de letter die je wil gaan gebruiken om het te activeren. Wil je meer weten zoek op www.rtcwfiles.com Groeten, NoNoAD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...