Ga naar inhoud

IRON STORM!!!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb gisteren eens de demo afgehaald van iron storm en het lijkt echt wel een leuk spel, spijtig genoeg zijn de multiplayer servers (de weinige die er zijn) met een grote ping maar je hebt een berg coole wapens, van 5soorten granaten, machinegeweer met vizier, sniper, gewoon machinegeweer, bazooka, handgun, en nog een stuk of vier soorten guns om je tegenspeler letterlijk in stukken te schieten. Het spel schijnt maar in de herfst uit te komen, ik denk dat he er eentje voor mijn collectie zal zijn. Zijn er nog mensen die de demo al gespeeld hebben? zo ja , wat vinden jullie ervan en zo niet moet je dringend eens de demo af het net halen. vele groeten Frederic
Link naar reactie
Ben momenteel met de echte game bezig (dus niet de demo) Inmiddels 3 levels gehad en ben er erg over te spreken. Stukken beter dan SOF 1 en 2, iets minder dan MOHAA (waar gelukkig een expansion van is). Nadeel is dat je niet ziet waar vandaan je neergeknald bent. Sommige schutters zitten goed verstopt, waardoor je 4 / 5 keer opnieuw moet beginnen (vanaf je saved game) voordat je eindelijk weet wie je neermaaid. Spel ziet er erg mooi, zeer realistisch uit. Mensfiguren hadden echter iets strakker (met meer detail) gemogen. Geen ervaring met multiplayer. Info te vinden op de site [url]www.ironstorm.com[/url]
Link naar reactie
[quote:f939cc1aa2="The_Picard"]Ik heb er inderdaad ook nog nooit van gehoord. Misschien kan je een link geven naar hun site? Dan kunnen we zeggen of we het leuk vinden of niet.[/quote:f939cc1aa2] [url=http://www.3dgamers.com/games/ironstorm/#filelist]hier[/url] kun je de demo downloaden. Echt een heel erg goed spel. Zeker een aanrader!
Link naar reactie
Ik had het over de post van [quote:dd16256c45]Financial Geplaatst: 20 Dec 2002 11:54 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ben momenteel met de echte game bezig (dus niet de demo) Inmiddels 3 levels gehad en ben er erg over te spreken. Stukken beter dan SOF 1 en 2, iets minder dan MOHAA (waar gelukkig een expansion van is). Nadeel is dat je niet ziet waar vandaan je neergeknald bent. Sommige schutters zitten goed verstopt, waardoor je 4 / 5 keer opnieuw moet beginnen (vanaf je saved game) voordat je eindelijk weet wie je neermaaid. Spel ziet er erg mooi, zeer realistisch uit. Mensfiguren hadden echter iets strakker (met meer detail) gemogen. Geen ervaring met multiplayer. Info te vinden op de site www.ironstorm.com [/quote:dd16256c45]
Link naar reactie
HAHAHA jij wil ook wat meer berichtjes ipv die 24 die je nu hebt. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n sof fan. Ik ben meer de echte UT fan. Al vanaf de oude UT in de tijd van quake, quake vond ik niks en sof2 is gemaakt met een quake engine, maar ja vooruit dan maar dacht ik. Als voor ut03 net zo'n mod als Tactical Ops (voor UT nu)uit zou zijn dan zou ik sof niet eens meer nodig hebben.
Link naar reactie
[quote:9d5f3334c5="sdk"]HAHAHA jij wil ook wat meer berichtjes ipv die 24 die je nu hebt. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n sof fan. Ik ben meer de echte UT fan. Al vanaf de oude UT in de tijd van quake, quake vond ik niks en sof2 is gemaakt met een quake engine, maar ja vooruit dan maar dacht ik. Als voor ut03 net zo'n mod als Tactical Ops (voor UT nu)uit zou zijn dan zou ik sof niet eens meer nodig hebben.[/quote:9d5f3334c5] dan klopt je onderschrift niet :wink: . Maargoed, of iemand een spel leuk vindt, moet diegene zelf uitzoeken. En dat wordt niet gedicteerd door sdk :wink: .
Link naar reactie
je hebt gelijk, bedankt man, dat kwam omdat ik in de tijd dat ik die sig maakte nog een p3450 had en ut deed het aleen goed in 800x600, nu7 heb ik een beter systeem. Ik zal het meteen veranderen. Mijn mening was gewoon dat omdat ik er nog nog nooit van gehoord had, het waarschijnlijk niet leuk zal zijn. En als je kijkt naar de reacties in het andere topic dan zie je dat veel mensen het idd niks vinden. Maarja misschien komt ie nog eens op een TW ofzo
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...