Ga naar inhoud

Age of Mythologu: Just enough rope


Aanbevolen berichten

Ik ben begonnen aan de campaing in Age of Mythology. Ik heb een hekel aan cheats dus dat is geen optie. Ook met walktroughs kom ik niet verder. In level moet je Ajax redden. Hij wordt aangevallen door een legertje. Mijn leger kan echter het leger dat hem aanval niet aanvallen. Ze vallen mij wel aan als ik in de buurt kom. Wat doe ik fout?
Link naar reactie
Achter de kerk die je halverwege passeert zit een junk, geef die iets te eten en dan krijg je van hem een amulet. Als je deze aanbiedt aan een vijandig volk, zullen ze een pact willen sluiten, sluit deze af en zodra ze van je aflopen kan je direct weer je pact verbreken en aanvallen. (Althans, zoiets zou ik proberen :lol: :lol: :lol: )
Link naar reactie
Het level is zoals gezegd: just enough rope. He het gisteravond weer geprobeerd. Bij diplomacy staat alleen mijn volk. Ik kan dus geen oorlog verklaren of vrede sluiten. Het is me al wel gelukt om te voorkomen dat Ajax wordt gekilled maar heb dan het level nog iet uitgespeeld. Ook het vaantje met de objectives is niet aanwezig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...