Ga naar inhoud

Wat kan de Xbox DVD speler standaard allemaal afspelen?


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of een van jullie er ervaring mee heeft, maar: "Wat kan de Xbox DVD speler standaard (dus ongemod) allemaal afspelen?" Ik denk er over om een Xbox te kopen. Een criterium is hierbij echter wel wat de DVD speler standaard allemaal kan. Kan hij standaard cd-r', cd-rw, dvd en dvd-rw afspelen net als de huidige dvd-spelers? En hoe zit het met mp3? Nu zul je zeggen koop dan een DVD-speler, maar ik geef liever niet 2 keer geld uit als dat niet nodig is. En hoe zit het met de verschillende merken dvd-spelers? Ik hoorde dat MS in de Xbox o.a. een Samsung DVD speler bouwd en dat deze al het bovenstaande kan afspelen (behalve MP3?), maar dat een ander merk dat ze ook in de Xbox bouwen dat weer niet kan. Wie weet de antwoorden?
Link naar reactie
Ik weet de antwoorden voor je :) nl. : De xbox kan standaard alleen originele (eu) xbox games afspelen en de eerste regio dvd die je erin doet (dus doe je als eerste er een regio 2 dvd in is ie gelocked op regio 2 enz enz.) hij kan geen cd-r geen cd-rw en geen dvd-r dvd-rw afspelen wanneer hij niet gemod is. Dus al helemaal geen mp3's. Wanneer hij gemod is kan hij alleen geen cd-r afspelen maar dus wel dvd-r dvd-rw cd-rw en dus ook mp3's (wanneer je een player installeerd). De "oude" xboxen hebben een thompson dvd speler maar de "nieuwe" versie heeft en versies in amerika hebben een samsung of philips speler die kan standaard hetzelfde afspelen als de thompson speler maar wanneer hij gemod is kan hij ook cd-r afspelen.
Link naar reactie
[quote:7a068529c1="HIDMAN-X"] De "oude" xboxen hebben een thompson dvd speler maar de "nieuwe" versie heeft en versies in amerika hebben een samsung of philips speler die kan standaard hetzelfde afspelen als de thompson speler maar wanneer hij gemod is kan hij ook cd-r afspelen.[/quote:7a068529c1] Dus zowel de Samsung als de Philips spelen dan CD-R af (indien gemod?). Dat is wel handig om te weten voor na de garantie :)
Link naar reactie
[quote:ec5df03290="The One"][quote:ec5df03290="HIDMAN-X"] De "oude" xboxen hebben een thompson dvd speler maar de "nieuwe" versie heeft en versies in amerika hebben een samsung of philips speler die kan standaard hetzelfde afspelen als de thompson speler maar wanneer hij gemod is kan hij ook cd-r afspelen.[/quote:ec5df03290] Dus zowel de Samsung als de Philips spelen dan CD-R af (indien gemod?). Dat is wel handig om te weten voor na de garantie :)[/quote:ec5df03290] Hmmmm ik heb niet genoeg research gedaan naar de andere spelers, want ik heb zelf een thomson. Maar ik heb het ff nagekeken, en de Samsung speelt cd-r meteen af wanneer je hem gemod hebt en de Philips speelt hem af na een kleine ingreep (software-matig) en de Thomson doet het soms ook met een kleine ingreep. De samsung drive zit trouwens alleen in de "nieuwe" xboxen. Zo klopt ie :D
Link naar reactie
goedkoop = duurkoop ... Een PS2 (of Xbox) als cd/dvd-speler is in het begin aardig, maar een standalone dvd-speler is toch al gauw beter. Al is het maar omdat de ps2 zelf nogal lawaaiig is ... btw : houd er rekening mee dat je met een gemodificieerde x-box straks niet xbox-live! kunt gebruiken ... en dan is het toch zonde van je geld.
Link naar reactie
Het enige nadeel tot nu toe van het gebruik van de xbox als dvd speler is dat ie behoorlijk lawaai maakt. Hiervoor had ik de alleskunner Hiteker Bi 660 E maar die heb ik helaas weg moeten doen omdat ik anders de xbox niet kon betalen, maar kwa functies doet ie niet veel onder voor de Hiteker en kwa beeld ook niet heel erg. Dat van het xbox live klopt niet, als je het meteen op de juiste manier installeerd is het geen probleem. (erg foute zet van microsoft trouwens)
Link naar reactie
[quote:4941ac7cb4="The One"][quote:4941ac7cb4="Bosje"]gewoon een goede stand alone dvd speler kopen. :wink: Als je die Xbos en PS2 als vervanger kon gebruiken dan werden de dvd speelrs al lang niet meer verkocht.[/quote:4941ac7cb4] Ja dat is natuurlijk zo he..... maar dan wordt het weer kiezen wat ik nu koop.... en ook weer langer sparen :D[/quote:4941ac7cb4] Hangt ervan af wat je wilt uitgeven, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. VideoMax in de buurt bij jouw ? In Maarssen hebben ze op=op aanbieding : je betaalt 250 euro, die boeken ze als zijnde huur-tegoed,pakweg 55 dvd kan je huren en je krijgt een Hiteker DVD er gratis bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...