Ga naar inhoud

game cube spellen


Aanbevolen berichten

Volwassen .. wat versta je daaronder? Ik ben 21 (volwassen volgens papier :)), maar vind een game als Smash Brosh Melee echt super! Ook mario doet het nog steeds goed bij mij. En zelf kijk ik erg uit naar de nieuwe Zelda ook al ziet hij er wat tekenfim achtig uit. Metroid gaat ook erg goed worden. Dat is wel zo'n beetje wat ik van de cube weet (moet er zelf nog 1 halen), 3th party games heb ik me niet echt in verdiept omdat ik dat wel haal op de PS2. Een kameraad is wel zeer enthousiast over resident evil (persoonlijk vind ik dat echt niks dat soort games).
Link naar reactie
Maar wat zijn nou echte leuke (volwassen) spellen voor de cube? Dit vind ik er van : [img:b4ab85a6e7]http://www.penny-arcade.com/images/2001/20011214l.gif[/img:b4ab85a6e7] // -- Ben zelf ook aan het denken aan een GC (en als die geruchten uit Belgie waar zijn, dan moet ik daar niet te lang over doen ook). Een lijstje van (mogelijk) leuke spellen die ik zelf heb gezien : - Monkeyball schijnt leuk te zijn - Super Smash Bross Melee was ook leuk toen ik het ff tijdens de hcc speelde - Eternal Darkness klinkt in ieder geval wat beschrijving betreft interessant. Maar of het ook echt leuk is ? - beachspikers ... Dan zijn er nog 'party-games'. Eentje van Sega met Sonic in de hoofdrol en eentje met die dikke Italiaanse loodgieter & familie (Mario Party). Resident Evil schijnt een vrij platte vertaling van de PS-versies te zijn, dus als je het al eens gespeeld hebt zal er vrij weinig aan zijn ... // Speedy : 'Metroid Prime' schijnt een besturing te hebben die meer hindert dan helpt ...
Link naar reactie
Monkey ball schijnt idd leuk te zijn, MAAR als je stopt in level 15 schijn je alle levels over te moeten doen ... :-? Daar zit je niet op te wachten natuurlijk :) Zoiets als Mario Party moet erg leuk zijn met z'n 4-en. Voor singleplay schijnt hij een heel stuk minder te zijn. Dus als je wat vrienden in de buurt hebt is die misschien wel intressant (game die ik dus maar schrap :)). En die geruchten uit belgie (uit de schappen neem ik aan?) lijken me flauwekul en anders doen ze maar. Je haalt hier je console toch ook niet bij de Dixons of V&D ... ik ga liever naar iemand die me iets meer kan vertellen dan alleen de prijs. Zag net Star Fox Adventures op Gamekings en dat zag er erug goed uit (heb zelf alleen het vliegdeel gespeeld), maar is niet echt een top titel. Schijnt vrij linear te wezen en niet al te moeilijk. In alles wel leuk maar niet top.
Link naar reactie
Ik heb nog een Gamecube met 3 spellen die ik kwijt wil. Ik wil me helemaal verdiepen in Pc vanaf nu, casemodden enzo, hele ratteplan. Ik heb te koop: -Cube paars -Resident Evil -Ssbm -Star wars Rogue 2 -extra controller 3th party (krijg je er gratis bij) -Garantie tot 3-5-2003 (op de releasedag gehaald mensen) Het liefst doe ik alles in één keer weg. Zit ik niet met een kale Gamecube. Spellen slijt je immers altijd wel. interesse? Mail maar even in het postvakje:
Link naar reactie
Ik heb nu ook een paarse gc en het valt toch best mee hoor!! maar met 'volwassen' spellend dacht ik aan MoH frontline metroid prime starwars roque leader2 (heb je hem nog?,of heb je hem al verkocht?) gewoon schiet en avondtuur spellen. zelf heb ik al fifa, sm sunshine, mario paty 4 en ja mp4 is heel leuk met z'n 4en maar dan moet je wel eerst allemaal bordspellen doen om alle mini games te unlocken zodat je ze vrij kan spellen
Link naar reactie
[quote:92fda610e2="chelsearulezzz"]ik heb me laatst ook in de spellenwereld gegooit met de aanschaf van een game cube. Maar wat zijn nou echte leuke (volwassen) spellen voor de cube? alvast bedankt[/quote:92fda610e2] "Volwassen"dat is echt weer zo'n trieste term die de journalisten verzonnen hebben. Nintendo maakt gewoon zelf hele goede spellen voor een zeer brede doelgroep. Het hangt er maar net vanaf wat jij een leuke game vind. Zelf heb ik (en ik ben toch een al wat oudere gamer) op dit moment Waverace: BlueStorm, Super Mario Sunshine en Beach Spikers (beachvolleybal) en die zijn alle drie TOP!! Ik denk trouwens dat jij Resident Evil, Eternal Darkness en Starwars Rogue Squadron 2: Rogue Leader leuk zal vinden, dit zijn ook 3 toppers die je zeker niet mag missen. Veel game plezier :D
Link naar reactie
aha nu snap ik het :roll: ongeveer... tja wat die star wars spellen betreft daar heb ik me een beetje in verdiept: st bounty hunterr schijnt erg orgineel te zijn st clone wars schijnt ook we leuk te zijn maar er is geen multi player st rogue leader schijnt niet echt leuk te zijn maar we weer met multi player pff lastig hoor een spel uit kiezen...
Link naar reactie
[quote:17cf27c76c="chelsearulezzz"]Maar wat is nou ong de beste shooter op de nintendo gamecube?[/quote:17cf27c76c] De beste first- of thirdperson shooters zijn Time Splitters 2 (IGN: 9,1), James Bond: Nightfire (IGN: 8,5), Star Wars: Bounty Hunter (IGN: 8,3), Medal of Honor: Nightfire (IGN: 7,9), James Bond: Agent Under Fire (IGN: 7,7).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...