Ga naar inhoud

Atlantis: mod voor ut2k3


Aanbevolen berichten

(1) Bots ? Zijn die er straks in v0 ? En kunnen ze het spel 'winnen' ? (2) realistisch (Infiltration, TTR) of arcade (CS, TO) ? Aangezien je bestaande wapens gebruikt voor de mensen & 'fantasische' voor de aliens ... (3) waarom geen 'futuristische' wapens voor de mensen ? Dan zit je tenminste niet vast aan die eeuwige 'Desert Eagle' (een wapen dat in werkelijkheid vrij lomp & onhandelbaar is volgens sommige experts). Het maakt het ook makkelijker om te schuiven met de hoeveelheid schade & vuursnelheid. En als laatste de beruchte vraag : (4) Wanneer is de release van de eerste versie ?
Link naar reactie
antwoorden :) : 1) Er komt zeker bot-support. In welke versie kan ik niet zeggen, ligt aan de coders, maar ze kunnen het spel wel winnen :) 2) Arcade stijl, we hebben gameplay boven realisme verkozen en hebben daarom gewoon een crosshair. Je respawnd ook in de rtcw stijl. 3) Het spel speelt rond 2008. We verwachten geen grootschalige technische vooruitgang op het gebied van wapentuig. Aangezien de meeste wapens die hedendaags gebruikt worden ook al een lange staat van dienst hebben. De DE is in het echt inderdaad vrij lomp en onhandelbaar..maar gelukkig hoef je het wapen in het spel niet zelf te tillen toch? ;) 4) Er is nog een hoop werk te verrichten voordat de 1e versie het licht ziet. Maar de ruwe gameplay codes zijn geschreven evenals al een aantal animaties. Playermodels zijn ook ingame. Dus het gaat goed. Blijf de site checken zo nu en dan naar updates. We updaten vrij regelmatig!
Link naar reactie
Beter lezen op de site jochie : http://www.atlantis.beyondunreal.com/index.php?currentpage=teamdetails&idcateg=4&login=ActionHaNk ;) // --- Als je het een paar jaartjes extra vooruit zet (merkt toch niemand :D) dan had je toch wat nieuwers kunnen verzinnen ;) Kijk maar eens naar Cyberpunk 2020 of Shadowrun ('t zijn rpg's) of anders Night's Edge (een mod voor UT).
Link naar reactie
Heb je gelijk in. Alleen ben ik pas later bij het team gekomen. De hele setting stond toen al vast. Het is ook een van de gameplay elementen van ons spel. Huidige projectiel wapens tegen de laser/plasma wapens van de aliens. Als beide partijen lasers/plasma wapens hadden was juist dit element eruit. Maar zoals het met vele mods gaat, wapens worden eringezet en andere eruitgegooid. Dus wie weet. Maar ondanksdat we een DE hebben, blijf toch de site checken :). Heb je progje trouwens geinstalleerd. Best netjes! (was eff nieuwsgierig :) )
Link naar reactie
(1) Lees de site waar ActionHank naar verwijst ... daar zul je alles kunnen vinden over die specifieke mod. Er is voor zover ik weet ook een UT-versie van Atlantis met alleen de wapens voor de 'mensen'. De UT'03-versie is nog in ontwikkeling. Ik zelf reken op ruim een jaar wachten ... tenzij ze iets sneller klaar hebben (zoals dat bij Troopers het geval is). (2) mods zijn per definitie gratis! Er mag vanwege de licentie (zie UT'03) zelfs behalve materiaalkosten niks voor gevraagd worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...