Ga naar inhoud

Waar is de Earth&Beyond demo????


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
MOAAHAHAHHAHA :lol: :lol: das echt jammer ja maar het spel is dus eigenlijk net uit?! ENIGE :o :o :o :evil: , wat is dat nou weer voor een onzin! Moet je er zeker weer de volle 40€ voor betalen grrrrrrr en geen concurensie om het omlaag te krijgen!!!!! Als je effe vertelt hoe het is of dat je me de screenschots toe stuurt als je het spel gespeeld heb. Dan koop ik het spel ook meschien. :wink: (clanetje?) Groeten, NoNoAD
Link naar reactie
Het grappigste is nog dat ik heb gehoord (hij is al weken te downloaden bij megagames) dat nadat je de demo die over 1 gig groot is hebt gedownload, je een credit card nodig hebt om hem te registreren. HAHA. Wel een voordeel is dat als je iets aan je datum doet je gewoon hetzelfde spel als iemand die het orgineel koopt. hij is immer maar 5 kalenderdagen speelbaar, maar is verder hetzelfde als de retail uit de winkel :P
Link naar reactie
[quote:defd3f300c="NoNoAD"]MOAAHAHAHHAHA :lol: :lol: das echt jammer ja maar het spel is dus eigenlijk net uit?! ENIGE :o :o :o :evil: , wat is dat nou weer voor een onzin! Moet je er zeker weer de volle 40€ voor betalen grrrrrrr en geen concurensie om het omlaag te krijgen!!!!! Als je effe vertelt hoe het is of dat je me de screenschots toe stuurt als je het spel gespeeld heb. Dan koop ik het spel ook meschien. :wink: (clanetje?) Groeten, NoNoAD[/quote:defd3f300c] Check de site gewoon es :wink: http://www.earthandbeyond.ea.com/home/market_visuals.jsp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...