Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gezien het feit dat : (a) de systeemeisen voor de huidige spellen al in de buurt van 1 GHz + GF2 zitten (b) het spel nog een stuk zwaarder lijkt te zijn dan UT'03 (c) het nog minimaal een jaar duurt voordat het spel uitkomt Gok ik op : Minimum eisen : - CPU : 1,8 GHz - Geheugen : 256 Mb - Grafische kaart : GF3 'recommended' / speelbaar met alles zoals het ook in de filmpjes te zien is : - CPU : 3 GHz - Geheugen 512 Mb - GeForce FX of beter
Link naar reactie
[quote:108ac4c55f="gekko"]Ik ken iemand die de leaked (sorry moderators) demo heeft gespeeld, hij had met een AMD Athlon XP2200+, 265 Mb, radeon 9700. een zeer goede framerate en "eye-candy" zie: http://doomiii.gameservers.nl/ en dan bij screenshots. Gr. Pim[/quote:108ac4c55f] Demo's (vooral béta/ alpha) zijn altijd veel lichter dan de gold versie. Daarom mag je dat niet met elkaar vergelijken.
Link naar reactie
[quote:f8e1e7d264="kajutsa"][quote:f8e1e7d264="gekko"]Bedankt, weer wat geleerd :P. even een vraagje: Wie weet of/wanneer er een officiele demo van Doom 3 uitkomt???? Gr. Pim[/quote:f8e1e7d264] Ga daar maar niet op wachten... want daar kun je ook minimaal nog een jaartje voor uit trekken :([/quote:f8e1e7d264] De release datum die ik op internet/pczone heb gelezen was toch egt juni volgend jaar......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...