Ga naar inhoud

Welke console heeft de beste DVD speler, de Xbox of de PS2?


Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij het volgende af: "Met welke console kun je nu het beste DVD's video's afspelen? Met de Xbox of met de PS2?" Ik heb gehoord dat de Xbox ook Dolby digital 5.1 ondersteund en dat de PS2 dit niet doet. Dit is ook wel belangrijk als je hem gaat aansluiten op je stereo. Kortom hoe zit het met de techniek om DVD's af te spelen...wat heeft de Xbox wel en de PS2 niet en andersom. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Als je je keuze wil bepalen door DVD kwalitiet, dan zou ik al snel voor de PS2 gaan. Voor de XboX moet je ook nog eens een extra "DVD playing set" (iets van 50E) kopen, voordat je DVD's af kunt spelen. Met de PS2 kan dat gewoon out of the box ;) Dat lijkt me een belangrijk criterium. Over kwalitiet kan ik je verder niets vertellen :roll: Ik neem aan dat dat bij allebei wel goed zit..
Link naar reactie
[quote:97b92c2553="S0epkip"]Als je je keuze wil bepalen door DVD kwalitiet, dan zou ik al snel voor de PS2 gaan. Voor de XboX moet je ook nog eens een extra "DVD playing set" (iets van 50E) kopen, voordat je DVD's af kunt spelen. Met de PS2 kan dat gewoon out of the box ;) [/quote:97b92c2553] Dat zit dacht ik al standaard bij een xbox nu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...