Ga naar inhoud

Wat zijn jullie ervaringen met mohaa spearhead????


Aanbevolen berichten

voor zover ik het kon spelen, zag het er goed uit, speelt lekker. Tis net of jezelf in Band of Brothers mee speelt. Maar goed, tot dat ie bij mij vastliep en telkens op hetzelfde punt (nadat je de hospik bij je kapitein hebt gebracht). Na Mohaa incl. Spearhead gedeinstalleerd te hebben wilde Spearhead zelfs niet meer installeren, das dus mooi balen. Zie ook topic Probleem Spearhead.
Link naar reactie
[quote:ed0eceafa6] mohaa spearhead sp zal je in 2 uur uit kunnen spelen wanneer je hem op easy zet en met cheats speelt. Doe je dit niet, dan duurt de sp game beduidend langer en is ook veel leuker. de expansion pack bevat 9 sp levels en 12 mp. speel zowel sp als mp en het is een echte aanrader. [/quote:ed0eceafa6] Heb geen cheats gebruikt en op medium en deed er ongeveer twee uur over. Dus of ik ben heel goed 8) of spearhead is heel kort.
Link naar reactie
[quote:d9d14df594="bmw"]speel mohaa spearhead zeer geregeld en met veel plezier. alleen vind ik het verdomd lang duren (soms 2 minuten) om op een server te komen, zowel via gamespy als via het spel zelf. ook zijn er relatief weinig servers met een ping beneden de 100. heeft iemand dit probleem ook????[/quote:d9d14df594] Weinig servers --> waarschijnlijk omdat het spel net nieuw is. Hoge ping --> Ik kan altijd aardig wat servers met lage ping vinden. Heb je zelf wel snelle internet verbinding?
Link naar reactie
Hee, [b:19a57f32ce]BMW[/b:19a57f32ce]-junior Volgens mij treffen wij het niet hier met chello, [b:19a57f32ce]"SUPERTRAAG"[/b:19a57f32ce] man Net nog ff speedtest gedaan: Download = 5,1 Upload = 6,7 Ping = wordt niet eens gemeten!!!! Heb net ook nog ff Online gegamed maar d'r is geen zak aan zo, ga zeker ADSL nemen binnenkort is 20 Euro goedkoper!! [b:19a57f32ce]Fuck Chello[/b:19a57f32ce]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...