Ga naar inhoud

Hitman 2 geen geluid


Aanbevolen berichten

Hallo ben ik weer. Deze keer met een probleem met Hitman 2. Ik heb het spel met succes geinstalleerd, maar als ik het dan wil starten krijg ik de volgende error: --------------------------- Hitman 2 --------------------------- Hitman 2 does not have the required access to its installation directory. Please make sure you have write permissions to C:\PROGRA~1\EIDOSI~1\HITMAN~1 (Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.) --------------------------- Afbreken Opnieuw Negeren --------------------------- Druk ik op Afbreken dan stopt het, druk ik op Opnieuw dan krijg je de error opnieuw en druk ik op Negeren dan start het spel wel. Maar ik heb geen geluid, niet bij het filmpje en ook niet in het menu of in een level zelf. Ook kan ik het menuonderdeel voor Sound niet openen (of Audio hoe dat daar ook heet). Ik kan het spel dus wel gewoon gaan spelen maar zonder geluid. In de fout staat overgins ook dit: Please make sure you have write permissions to C:\PROGRA~1\EIDOSI~1\HITMAN~1 Maar ik heb Hitman 2 daar helemaal niet geinstalled (in C:\Spellen\Hitman 2 Silent Assassin) dus dat vond ik ook al vreemd Ik draai WinXP Pro+SP1. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
Ok goeie tip, maarrrrr.... Als ik de patch start krijg ik een dos schermpje met daarin: This will update Hitman 2: Silent Assassin to version 1.01 in the following directory: C:\PROGRA~1\EIDOSI~1\HITMAN~1 Press 'Y' to continue or any other key to cancel Maar Hitman staat daar helemaal niet geinstalleerd, dat lijkt het spel niet te begrijpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...