Ga naar inhoud

battlefiel 1942 zeer traag


Aanbevolen berichten

Een 800MHz duron en 128 MB SDR sdram? Daar moet je iig niet te veel mee verwachten met zo'n 'zware' game. Mag ik misschien ook even weten wat voor videokaart je hebt? Upgraden van werkgeheugen is altijd handig, want 128MB is tegenwoordig maar net aan genoeg. Maar veel prestatie winst in je game zul je ook weer niet mogen verwachten.
Link naar reactie
hummmz, dat is inderdaad al met al een beetje het 'minimum' voor zo'n game. Als ik jou was zou ik nog even de laatste drivers proberen (als je dat nog niet gedaan had) En anders zou je er wel meer geheugen in kunnen stoppen, maar dat zal niet het nodige verschil maken. Als je echt games wilt spelen als deze (vloeiend en smooth), dan zou ik toch eens aan een nieuw systeempje denken. Of alleen een nieuwe mobo + geheugen + CPU + videokaart
Link naar reactie
Ik heb niet alleen geupgrade vanwege Battlefield 1942, maar omdat mijn GeForce 2MX gewoon wat verouderd was. Hij draaide UT2003, Need for Speed: Hot Pursuit 2 en Warcraft III zonder problemen. Maar toch had ik het idee dat mijn GeForce 2MX tot het uiterste moest gaan. En met de GeForce 4 die ik nu heb ziet alles er een stuk mooier uit.
Link naar reactie
[quote:9561114a3b="Game-Daemon"]Ik had een GeForce 2 MX 32 MB, 256 MB RAM en heb een Pentium 4 1,8 GHz. Bij mij liep het met de laatste drivers nog schokkerig in sommige levels. Inmiddels heb ik geupgrade naar een GeForce 4 Ti4200 en 512 MB RAM en alles loopt lekker. Upgraden is volgens mij de enige manier om het spel goed te laten draaien.[/quote:9561114a3b] Tuurlijk help upgraden veel, maar bij hem is een 800MHz CPU en zijn videokaart gewoon de beperkende factor. Om er dan meer RAM geheugen in te gooien, haalt bijna niets uit. Een 'grotere' upgrade zal pas wonderen verrichten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...